2010-12-14, 15:01
Medlem
Jag ska köpa en eos 60D, just nu ligger bästa priset på 9500 på japanphoto. tror ni det blir billigare i mellandagarna?
Citera
2010-12-14, 15:05
Medlem
KaptenAlmas avatar
Eftersom den är relativt ny skulle jag inte tro att den kommer sänkas särskilt mycket isåfall, wait and see!
Citera
2010-12-15, 12:14
Medlem
ciones avatar
Jag hade samma tankegångar, blev till slut en 7D i perfekt skick för 10k, är jävligt nöjd. Men det handlar ju om personliga preferenser så klart, har du mer nytta av 60D så självklart.

OT: Jag tror inte de sänker priset, den är för ny + att de sänker nog inte hus i mellansegmentet och uppåt skulle jag tro.
Citera
2010-12-15, 13:05
Medlem
Dem rear ändå bara ut gammal skit i mellandagarna, det som dem vill bli av med.
Citera
2010-12-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Jag hade samma tankegångar, blev till slut en 7D i perfekt skick för 10k, är jävligt nöjd. Men det handlar ju om personliga preferenser så klart, har du mer nytta av 60D så självklart.

OT: Jag tror inte de sänker priset, den är för ny + att de sänker nog inte hus i mellansegmentet och uppåt skulle jag tro.

7D verkar vara en jäkligt bra kamera, men jag har fastnat för 60Dav någon anledning
Dem har ju sänkt priset på många instegskameror inför jul, men priset på 60D har inte ändrats mycket sen lanseringen.
Ska köra inom Mediamarkt imorgon och se om man kan få ett bra pris.
Citera
2010-12-15, 22:57
Medlem
SwarlsBarkleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione

Vart hittade du din 7D så billigt?
Citera
2010-12-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwarlsBarkley
Vart hittade du din 7D så billigt?

Begagnat kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto