Promlet som följade, jag lider av KRAFTG GAD/panikattacker/agorafobi.
Normalt Skiter jag i och går ditt helt nykter. Nu skulle jag vilja få lite effelt.
Jag har i princip tillgång till allt.
De lyckliga kandidaterna är:
Tjo - blir sjukt kung, men jag blir SÅ dålig i dagar efter av AT'n
Alkohol- Allt blir totalt svart, jag hamnar igräl eller dödshotar min mor.
E- Har jag faktiskt inte provat pga att jag blir lite rätt för serotonin bristen.
Vad har ni för tips?
Mitt stora problem förutom de ovanmämda är att jag inte slappa av, sväljer jag ner 3-4 stess och känner kropen börjar tagga ner, då kickar oron och paniken in och utlöser den till det värre.
Promblem med tex tram är det samma, jag kan inte kopplia ifrån, skulle jag lyckats nådda Åker jag in och hur hemska drömmar.
vad tror ni borkar flickor? Finns det något som kan få min juldagsfest att fungera?
Fan va yrt det blev, var precis påväg till sängs när detta skrevs. Men men
Please help
Jag funsar på E, men jag kommer isf vara ensam E'are och jag får väldigt lätt panik attacker.
Spec om jag känner att jag inte kan kontrolea ALLT.
Men E finns som ett alternativ.
Jag går på efexor och imovane för sömnen, det är nu 3.5 år sedan jag provade någon drog i detta sfyte, skulle bara skönt att kunna var med folk utan att kallsvettas och känna pressen på mig att dricka alkohol.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!