Hej jo nu har jag installerat win7 64bit på min burk, och allt har varit jätte bra tills jag satt i en ny processor för jag tyckte min gamla var lite klen (opteron 144) till en dual 4200+ socket 939.
Nu fungerar helt plötsligt inte mitt grafikkort (club radeon 1300 pro) som det ska,,, varför? Hållt på nu i en vecka och försökt uppdatera drivisar men utan framgång,, Vad fan gör jag för fel?
Hej jo nu har jag installerat win7 64bit på min burk, och allt har varit jätte bra tills jag satt i en ny processor för jag tyckte min gamla var lite klen (opteron 144) till en dual 4200+ socket 939.
Nu fungerar helt plötsligt inte mitt grafikkort (club radeon 1300 pro) som det ska,,, varför? Hållt på nu i en vecka och försökt uppdatera drivisar men utan framgång,, Vad fan gör jag för fel?
Som jag förstår det så är ditt problem att Aero inte fungerar för dig? Korrekt?
För att vi ska kunna hjälpa dig så får du väldigt gärna förklara med vad som inte funkar, vad du har testat och inte testat, vad du har för grejjer på datorn, i vilka samband det inte fungerar, vad du gör när det inte fungerar och så vidare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!