Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-13, 16:15
Medlem
Jag har bett olika mods ett antal ggr om jag kan få byta mitt användarnamn.

När jag först regga mig på FB var jag för dum att tänka på att inte ta användarnamnet från mitt eget namn.

Så snälla mod, Radera eller låt mig byta namn på mitt konto, bryr mig inte om vad jag heter, bara jag får bort det jag har just nu.
2010-12-13, 16:18
Medlem
acerblazerlols avatar
Dumpa det där kontot för alltid och skapa ett nytt då??
2010-12-13, 16:18
Medlem
korqs avatar
Lär ju tyvärr inte hända, varför släpper du inte bara kontot och gör ett nytt?
2010-12-13, 16:19
Medlem
Q: Hur gör jag för att radera mitt konto?
A: Det gör du inte. Inga konton raderas. Samma gäller för inlägg och trådar, där enda undantaget är de inlägg som bryter mot någon regel.

Q: Hur gör jag för att byta användarnamn?
A: Det går inte. Du kan registrera ett nytt konto, men var vaksam på regel 1.07

https://www.flashback.org/t1203112
2010-12-13, 16:19
Medlem
The Masters avatar
På Flashback är dina inlägg för evigt fångade i mörkret, there is no escape. Byt lösenord till ett helt random med förbundna ögon och skapa ett nytt konto. Inte så svårt som det låter..
2010-12-13, 16:21
Medlem
Rillvars avatar
Jag tror han ångrat lite saker han skrivit här med sitt eget namn. Typ vill inte att folk ska få upp saker när man googlar namnet etc etc.
2010-12-13, 16:23
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelSandgren
Jag har bett olika mods ett antal ggr om jag kan få byta mitt användarnamn.

När jag först regga mig på FB var jag för dum att tänka på att inte ta användarnamnet från mitt eget namn.

Så snälla mod, Radera eller låt mig byta namn på mitt konto, bryr mig inte om vad jag heter, bara jag får bort det jag har just nu.
Jag misstänker att du precis som andra kommer att få ett nekande svar...
Skapa ett nytt konto med ett smartare nick istället.
2010-12-13, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rillvar
Jag tror han ångrat lite saker han skrivit här med sitt eget namn. Typ vill inte att folk ska få upp saker när man googlar namnet etc etc.
Så ligger det till, jag byter mer än gärna konto, bara mods eller admin raderar/byter namn på mitt konto.
2010-12-13, 16:25
Medlem
Citat:
Så ligger det till, jag byter mer än gärna konto, bara mods eller admin raderar/byter namn på mitt konto.
Men det kommer som sagt aldrig att ske.
2010-12-13, 16:26
Medlem
ForceRandoms avatar
Står du inte för dina åsikter?
2010-12-13, 16:26
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Det kommer inte hända men vill du försöka ytterligare så skicka PM till admin, admin4 och/eller admin5.
Du kan också skicka mail till adressen som finns här: https://www.flashback.org/kontakt

Tänk på att mailet ska skrivas på engelska.
2010-12-13, 16:27
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Lagt kort ligger, tyvärr. Men jag skummade igenom alla dina inlägg och jag hittade inte något särskilt kontroversiellt där så det är väl bara att skaffa ett nytt konto med nytt nick.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in