Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-13, 07:37
Medlem
Barathrum50s avatar
Nu känns det lite som att detta är taget till överdrift. Att Lucia ska vara en blond/brunhårig flicka är lite av en norm, enligt mig. Men icke, slå på kanal 2 nu så ser ni att Lucia framträtt i form av en arab med ett ögonbryn.

Det kulturberikade Sverige tas till nya nivåer varje dag.

Vad tycker ni om detta, FB?
2010-12-13, 07:39
Medlem
slajjers avatar
helt okej, lucia kom från sicilien ursprungligen så att hon ska se svensk ut är påhitt
2010-12-13, 07:40
Medlem
det är ju bara sjukt!
2010-12-13, 07:43
Medlem
Kenzas avatar
haha kollar på det nu, såg som inte rätt ut
2010-12-13, 07:43
Medlem
wearcapeflys avatar
Det är sjukt om hon är inkvoterad, men om det är en tjej som haft samma chans som alla andra ser jag inga fel i det.
2010-12-13, 07:48
Medlem
Trustys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slajjer
helt okej, lucia kom från sicilien ursprungligen så att hon ska se svensk ut är påhitt

Den svenska och sicilianska skiljer sig. Klart hon är inkvoterad.
2010-12-13, 07:49
Medlem
mungs avatar
Enligt SVT.se heter hon Amanda Römmesmo Diaz. Det låter långt ifrån arabiskt i mina öron. Men hon är säkert muslim ändå och har fått tillstånd att bära ljuskrona istället för slöja för en dag. Snart drar hon fram bombbältet också!
2010-12-13, 07:50
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Hon är blixtinkallad efter bombattentatet för att visa världen att vi älskar muslimer trots att dem spränger sig själva i vårat fina land!

Övrigt så tycker jag att det är lite tråkigt, ska ju vara en läcker blondin som går där!!
2010-12-13, 07:51
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wearcapefly
Det är sjukt om hon är inkvoterad, men om det är en tjej som haft samma chans som alla andra ser jag inga fel i det.
Klart hon är inkvoterad, hur stor är chansen att araberna skulle få synas överallt om man lät slumpen avgöra?
Om man utgår efter personer som syns inom media och politikers etnicitet så borde ju var tredje svensk medborgare vara arab, vilket inte stämmer med verkligheten.
Medlem
Dr.hankeys avatar
Äsch, det var väl att ta i att hon var arab, och då är jag ändå SDare.
Medlem
Facebooks avatar
Det är för jävligt, klart hon är inkvoterad. En kyrka fylld med vackra svenska flickor och babben blir Lucia. Nu är det dessutom en annan babbe som kör ett solo som låter för jävligt. Sverige 2010 for you!
2010-12-13, 07:53
Medlem
TengilJrs avatar
Haha när jag såg det visste jag att det skulle uppmärksammas på flashback

Stay classy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här