2010-12-12, 12:59

Hejsan där ute allihopa, hoppas ni alla har en trevlig söndag  haha
 haha
Jag satt och sökte lite här i forumet osv, och märkte att flashbacks "officiella" Minecraft server varit nere sen ett tag?! 

Så jag laddade upp hjärncellerna, och tänkte jag kunde tipsa er om min egna server, om ni vill spela!
Kan sammanfatta våran server som en stads-server. Då vi har en stad, med tomter, som alla nya får en varsin. Man får mina sina blocks, och tillverka sina egna tools, dock finns det genvägar, om man köper VIP.
Men, döm mig inte för snål, servern och sidan kostar att ha uppe, men det är mest en kul sak!
Att varje dag gå in, och se hur alla bygger och har sig, rätt coolt 

Servern i sig är hostad av ett svenskt företag, som håller på mycket med cs hosting, så ms till servern är nästan löjligt låga
Vi har just nu 40 öppna slots, men dessa kommer ökas med mera RAM då det börjar bli dags
Staden heter Minesville, då vi, för 5 mapps sen satt och försökte klura ut ett snitsigt namn, och kolla vad vi kom på .
.
Vi är dryga 30 aktiva spelare, som spelar i omgångar, men de finns såklart plats för flera!
Vi har några plugins som gör det möjligt att kunna ha tomter, protection på tomterna, och allmänt fix som underlättar för att någon ondsint inte ska förstöra för alla andra.
Lite snabba regler, kan hittas här
För mer info om oss, hitta ip till servern och lite mer info om oss, kan hittas på våran sida.
http://minesville.se
Jag tackar för mig, och hoppas vi snart ses i Minesville! 

haha
 hahaJag satt och sökte lite här i forumet osv, och märkte att flashbacks "officiella" Minecraft server varit nere sen ett tag?!

Så jag laddade upp hjärncellerna, och tänkte jag kunde tipsa er om min egna server, om ni vill spela!
Kan sammanfatta våran server som en stads-server. Då vi har en stad, med tomter, som alla nya får en varsin. Man får mina sina blocks, och tillverka sina egna tools, dock finns det genvägar, om man köper VIP.
Men, döm mig inte för snål, servern och sidan kostar att ha uppe, men det är mest en kul sak!
Att varje dag gå in, och se hur alla bygger och har sig, rätt coolt

Servern i sig är hostad av ett svenskt företag, som håller på mycket med cs hosting, så ms till servern är nästan löjligt låga

Vi har just nu 40 öppna slots, men dessa kommer ökas med mera RAM då det börjar bli dags

Staden heter Minesville, då vi, för 5 mapps sen satt och försökte klura ut ett snitsigt namn, och kolla vad vi kom på
 .
.Vi är dryga 30 aktiva spelare, som spelar i omgångar, men de finns såklart plats för flera!
Vi har några plugins som gör det möjligt att kunna ha tomter, protection på tomterna, och allmänt fix som underlättar för att någon ondsint inte ska förstöra för alla andra.
Lite snabba regler, kan hittas här
För mer info om oss, hitta ip till servern och lite mer info om oss, kan hittas på våran sida.
http://minesville.se
Jag tackar för mig, och hoppas vi snart ses i Minesville!