Hej. Jag skulle vilja kunna aktivera en viss persons webbkamera, är det möjligt? Om det är det, hur gör jag då? Jag har tillgång till personens dator och denna person är lååångt ifrån datorkunnig.
Och såklart kunna kolla på webkamerans vy på min dator.
Kanske placerade tråden lite fel men men.
// Dur
Senast redigerad av durlol 2010-12-12 kl. 00:50.
Hej. Jag skulle vilja kunna aktivera en viss persons webbkamera, är det möjligt? Om det är det, hur gör jag då? Jag har tillgång till personens dator och denna person är lååångt ifrån datorkunnig.
Och såklart kunna kolla på webkamerans vy på min dator.
Kanske placerade tråden lite fel men men.
// Dur
Du måste infektera denne persons dator med ett virus, inte särskilt lätt gjort obemärkt med andra ord.
Alla videos du ser på youtube där man bara klickar upp något program och skriver in den adress man vill kolla på är bara fejk.
Du måste infektera denne persons dator med ett virus, inte särskilt lätt gjort obemärkt med andra ord.
Alla videos du ser på youtube där man bara klickar upp något program och skriver in den adress man vill kolla på är bara fejk.
Men om datorerna delar samma IP?
Hur gör man isåfall?
Kan inte jag ladda ner något form av program/virus på personens dator och sedan följa h*ns webbcam?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!