2010-12-12, 23:39
Medlem
orkade inte läsa igenom hela tråden
så jag ber om ursäkt om frågan kommer upp igen

Men vilka styrde över Sverige när han släpptes in?.
Citera
2010-12-12, 23:44
Medlem
Calaverras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8269007.ab

felaktig länk
Citera
2010-12-12, 23:46
Medlem
vidis avatar
Hur kommer svenskar nu att se på muslimer i vardagen när dem går och handlar mat på ICA eller shoppar kläder på NK? Kommer man per automatik att titta snett på varenda mörkhyad person, även fast man inte är främlingsfientlig.

Helt okej reaktion eftersom Islam är en jävligt instabil religion, ja DEN mest labila religionen. Inte för att jag är ett fan av någon religion, men de andra försöker iallafall inte spränga oskyldigt folk i luften.
Judar om några borde vara i farten om man ska snacka förtryck och förtryckta aggressioner mot världens orättvisor. Fast dem får ju inte 100 oskulder när dem dör.

Känns ju lagom kul att traska på en tvärgata och en Jihad plötsligt kommer springande mot en med rörbomber runt magen och spikar i käften.

Det riktigt läskiga är hur många som står på tur att spränga sig själva i luften, och att det sker i Sveriga av alla länder visar bara att nätverken i vårat land växer sig obemärkt större för varje dag som går och de har inte en jävla aning hur man ska hantera det.
Citera
2010-12-12, 23:53
Medlem
the_mechanixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Känns ju lagom kul att traska på en tvärgata och en Jihad plötsligt kommer springande mot en med rörbomber runt magen och spikar i käften.
En mujahid heter det.

För övrigt så vete fan om jag tror så mycket på ett uppvaknande längre. Svensson kommer om några dagar gå tillbaka till sitt vanliga liv och efter några debattprogram och fackeltåg kommer han återigen acceptera att det även den här gången var hans fel att en islamist gick bananas på svensk mark.

Väldigt tragiskt att behöva säga det, men nästa gång krävs det offer för att det ska ge någon effekt. Självsanering i all ära, men så länge ingen oskyldig faktiskt dör av attackerna så kommer vanligt folk inte bry sig nämnvärt efter någon längre tid.
Citera
2010-12-12, 23:54
Medlem
011235813s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calaverra
felaktig länk

Det är bara att gå in på http://www.aftonbladet.se/ för att se vidoen, som huvudnyhet.
Citera
2010-12-12, 23:57
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
En mujahid heter det.

Jag vet, letade inte efter ordet heller.
Citera
2010-12-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casanova4real
Jag är så trött på er blöjrassar som sitter här på FB och får ut er all skit som ni inte vågar annars få ut er IRL! Så jävla tuffa är ni va och så jävla smarta tror ni att ni är men Rasism är = Okunskap och forskare har bevisat att Rasister har lägre IQ en icke rasister vill ni kan jag visa källa till detta också.
Helt ärligt visa att ni har lite ryggrad föfan!

hahaha så du menar att man har lägre iq om man hatar en invandrare än om man hatar någon annan människa. gå och spräng dig själv.
Citera
2010-12-12, 23:59
Medlem
Jävla blattar asså, helt förbannat stört ju

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8268322.ab
Citera
2010-12-13, 00:00
Medlem
Optimus-Qs avatar
Än så länge så verkar det som att gärningsmannen är ensam - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8268586.ab

Vilket man är glad för och exakt det jag trodde.
Citera
2010-12-13, 00:00
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8268322.ab
Citera
2010-12-13, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
En mujahid heter det.

För övrigt så vete fan om jag tror så mycket på ett uppvaknande längre. Svensson kommer om några dagar gå tillbaka till sitt vanliga liv och efter några debattprogram och fackeltåg kommer han återigen acceptera att det även den här gången var hans fel att en islamist gick bananas på svensk mark.

Väldigt tragiskt att behöva säga det, men nästa gång krävs det offer för att det ska ge någon effekt. Självsanering i all ära, men så länge ingen oskyldig faktiskt dör av attackerna så kommer vanligt folk inte bry sig nämnvärt efter någon längre tid.

Undrar om offer ens hade gjort någon skillnad...
Alla verkar vara så hjärntvättade , Sverige måste sjunka till avgrunden för att folk ska fatta hur illa ställt det är i Svea Rike....
Citera
2010-12-13, 00:04
Medlem
DagensIndustris avatar
Attacken är också ett kvitto på att Sverige nu infört en ny mångkulturell grundlag.

Med tanke på att attacken så tydligt syftade till att mörda etniska svenskar blir det också en lustig omständighet att salemmarschen gick av stapeln samma dag - i protest mot det svenskfientliga våldet.

Kanske börjar bli dags för politikerna att lyssna på folket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in