2010-12-13, 00:06
Medlem
vidis avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Casanova4real
Jag är så trött på er blöjrassar som sitter här på FB och får ut er all skit som ni inte vågar annars få ut er IRL! Så jävla tuffa är ni va och så jävla smarta tror ni att ni är men Rasism är = Okunskap och forskare har bevisat att Rasister har lägre IQ en icke rasister vill ni kan jag visa källa till detta också.
Helt ärligt visa att ni har lite ryggrad föfan!

Och jag är så jävla trött på dig.
Senast redigerad av vidi 2010-12-13 kl. 00:06. Anledning: .
Citera
2010-12-13, 00:07
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Det är snarare israelerna som utlöst islamismen. Islamism fanns inte för hundra år sedan och innan israel vann krigen under mitten av nittonhundratalet var det en undanskymd liten sekt. De flesta arabländer var så långt ifrån sharia lagar man kan komma under den tiden.

Dessutom är det juden som släppt hit varenda muslim....
Du är ju helt obildad. Muslimska företrädare har ställt till djävulskap var man än dragit fram sedan 600-talet. Iberiska halvön på 1200-talet, det Osmanska terrorimperiet i hundratals år, massmords-islamiseringen av Afrika och Asien etc.
Citera
2010-12-13, 00:08
Medlem
bariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeexX
[...]Jag spyr på den jävla skitreligionen!

Jag läser 'religion' när ni skriver islam. 'Vi och dom'-retoriken är så uppenbart framhetsad i denna tråd, vissa skriver som om vi vore på gränsen till ett inbördeskrig. Men så är ju givetvis inte fallet.

Jag antar att du är född i Sverige och bor här i krokarna. Hursomhelst.

Alla religioner förpestar, är bakåtsträvande och hör inte hemma i ett modernt, kritisk tänkande land överhuvudtaget. Att tro på saker för sedan utföra saker för att nå sitt mål på grund av sin tro kräver en extremt enormt stark personlig övertygelse. Enkel logik. Försök att föreställa er själva samma kval och tankar en självmordsbombare genomgår. Ni skiljer er inte - biologisk sätt - ett smack från dessa individer, så gör ett försök till att ratta samma frekvens på empati-radaren. Ställ er sen själva frågan om ni skulle kunna göra en dylik sak frivilligt, utan några som helst skrupler.

Nej precis. Det är lite för svårt att kunna föreställa sig att man står inför ett sådant scenario. Så snälla, lätta på arrogansen och tänk från fler än en enda vinkel.

Angrip problemet från roten, upplys och visa kärlek. Sverige är denna planets mest sekulära nation - procentuellt - men ändå så händer en sån vedervärdig sak som detta. Det går inte att peka åt ett håll och skrika "DOM HAR FEL OCH VI HAR RÄTT!" enbart för att vi tror oss sitta på någon slags 'sanning' när vi själva inte har ord till att beskriva vad exakt det är som skulle göra oss så överlägsna 'dom andra'. Det är ett tecken på att du är rädd och att sympatikus arbetar för fullt. Enda sättet att bota ett sådant - enligt mig - problem är just genom upplysning.
Citera
2010-12-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casanova4real
Nu lämnar jag denna debatt ingen ide och diskutera med er rasister.

Once retarded always retarded. Tyvärr så går det inte, ibland så fungerar inte hjärnan på en del och det är inte deras fel då det kan vara medfött. Det är bara att tycka synd om Sverige då mitt land när det finns så mkt folk som är hjärndöda...

Tycker även att om man inte tål yttrandefrihet så ska man fan inte bo i Sverige. Om ni är fan missnöjda med ert liv i Sverige att ni måste spränga er själva då kan ni fan flytta hem och göra det där...
Citera
2010-12-13, 00:11
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du är ju helt obildad. Muslimska företrädare har ställt till djävulskap var man än dragit fram sedan 600-talet. Iberiska halvön på 1200-talet, det Osmanska terrorimperiet i hundratals år, massmords-islamiseringen av Afrika och Asien etc.
Näää det menar du inte? Precis som kristna gjorde menar du? Det var ganska kutym på den tiden! Däremot försvann expansivt religiöst trams både hos kristna och muslimer med tiden, tills det fick en pånyttfödelse när islamismen gjorde intåg.
Citera
2010-12-13, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RealistenJ
Jävla blattar asså, helt förbannat stört ju

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8268322.ab

Fyfan vilket motbjudande vidrigt avskedstal han lägger ut , det där är ren ondska...
Citera
2010-12-13, 00:14
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Fyfan vilket motbjudande vidrigt avskedstal han lägger ut , det där är ren ondska...

Islams rätta ansikte kallas det tyvärr.
Citera
2010-12-13, 00:26
Medlem
natas1000s avatar
Spenderar inte FRA en vansinnig massa pengar på att övervaka alla våra mail, SMS mm för att terrordåd inte ska unna planeras/utföras i Sverige, Har FRA misslyckats nu? Kommer FRA att lägga ner övervakningen av privatpersoner i Sverige och våra mail blir privata igen?
Citera
2010-12-13, 00:34
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1

Och dom där horungarna skall vi nu skola, försörja och ge fri rörlighet. Hoppas fan det råder någon rättvisa mot denna familj och hela hans släkt.

Skall jag bli fundamentalt religiös så vill jag citera bibeln:

"En tand för en tand och ett öga för ett öga".
Citera
2010-12-13, 00:45
Medlem
Omtanksams avatar
Vakna nu, glöm inte detta till 2014. Nu får det fan va nog.
Citera
2010-12-13, 00:46
Medlem
lillkoncans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Detta är Ungdomsbus och inget annat.
Skulle staten bygga fler fritidsgårdar i förorterna så skulle detta aldrig inträffa.

Ja, han var ju trotts allt "bara" 28 år, så det är klart att han vill hänga på fritidsgårdar som inte finns
Citera
2010-12-13, 00:54
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Artikel på Newsmill idag, skriven av kille som infiltrerat moskén i Stockholm:

http://www.newsmill.se/artikel/2010/12/12/vad-jag-s-g-i-mosk-n-vid-medborgarplatsen-skr-mmer-mig

Även resten av artikeln är mycket läsvärd.

Ja här ser man!

Och Kristdemokraterna som vill ha statsbidrag till moskébyggen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in