2010-12-11, 16:47
Medlem
bbloms avatar
Nu är det såhär att jag har tillgång till följande droger till nyår; cannabis, alkohol, kokain och cubensissvampar.

De tre första är självklara val egentligen. Men om vi tänker oss att jag vill ta lite svamp också, hur blir blandningen? Tar kokainet död på svampen? Kan inte tänka mig det men försvagas det möjligen?

Självklart ska jag inte nå nivån där man sitter i trans och går genom hela livet. Tänkte mig mest bli lite skrattig och flummig som man känner sig i början innan ruset drar igång, kanske lite starkare. Om vi säger att jag ska dricka en kvarting Absolut, dra en 0.8a kola och röka lite gräs, hur stor dos svamp ska jag ta? Kan själv tänka mig 1.5g men är inte jätteinsatt på mindre doser.

Eller är hela idén dum? Slopa svampen? Kan tillägga att jag givetvis ska på fest, hemmafest där inga grisar patrullerar. Men har en vision om att alkoholen och kolan kommer ta bort nojan även om jag inte tror det är några större problem. Är vän med mitt psyke.

Vad är det för glädjeämnen som utsöndras av psilocybin? Serotonin? Vet att det är dopamin på kola.

Edit: Kan tillägga att kolan kommer fram lite senare på kvällen, låt oss säga innan tolvslaget. Svampen tillsammans med kolan eller tidigare på kvällen med alkoholen?
Senast redigerad av bblom 2010-12-11 kl. 16:49.
Citera
2010-12-11, 16:55
Medlem
Whiteliess avatar
Häll i dig skiten bara. Det är ju ändå bara nyår en gång om året.
Citera
2010-12-11, 16:58
Medlem
Browlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Häll i dig skiten bara. Det är ju ändå bara nyår en gång om året.
Och går det åt helvete så har han iaf någonting att berätta för barnbarnen.
Citera
2010-12-11, 17:13
Medlem
DonDiascos avatar
Jag själv har bara mått dåligt då jag kombinerat svamp med andra droger så jag hade sparat den till ett annat tillfälle.
Citera
2010-12-11, 17:48
Medlem
Trammiss avatar
Spar på svamparna och njut av festdrogerna.
Citera
2010-12-11, 19:16
Medlem
bbloms avatar
Blir väl troligen att slopa svampen på nyår. Men hade varit kul att testat i kombo med andra droger. Jag har testat det mesta men är oerfaren på blandningar utöver något blandat med cannabis. Första flushen på odlingen börjar komma så kvantitet är inga problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in