2010-12-11, 13:44
Medlem
Hejsan

Har sökt frebilt efter drivrutiner till Wlan-kortet till zeptos znote 6324W dator. Enligt notebookcheck ska det sitta ett Intel Wireless WiFi Link 4965AGN (abgn) kort i den, men har testat att ladda hem drivrutiner till detta kort utan lyckat resultat.

Skitföretag som ska kursa och inte lägga ut drivrutiner.....

Ska även påpeka att jag laddat hem drivrutinerna från hemsida "www.zeptodrivers.com" , och där har de bara länkat till en icke fungerande ftp.

Edit: kör på XP 32bitars
Citera
2010-12-11, 14:05
Medlem
javla_bajss avatar
Jag har samma problem fast i Win7 64, och jag har en 3215W. Wlanet kan funka i flera dygn ända tills jag rebootar, då slutar den helt hitta nät ibland och om jag har tur börjar det fungera igen efter att jag har rebootat flera gånger. Tror dock inte jag har samma kort som dig, har för mig att jag har ett från Atheros.
Kan dock tipsa dig om att prova Win 7 och se om drivrutinerna fungerar bättre.
Citera
2010-12-11, 15:44
Medlem
Det funkade i win 7, men körde en crackad version som blev "påkommen" så jag kunde använda windows update.

Antagligen får jag köpa en riktig version av win 7 eftersom ingen verkar veta vart det finns drivers
Citera
2010-12-11, 15:50
Medlem
hasenfrasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
Det funkade i win 7, men körde en crackad version som blev "påkommen" så jag kunde använda windows update.

Antagligen får jag köpa en riktig version av win 7 eftersom ingen verkar veta vart det finns drivers

HUR kan du har undgått att se att man ska använda DAZ LOADER (första träffen på google) för att göra W7 "äkta", iaf så äkta att Microsofts WGA/WAT tror det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in