Citat:
Ursprungligen postat av
LilithSkovde
Det är väldigt skönt, iaf när man vant sig. Men det tar ett tag innan det går bra att bli fistad analt.

Gå runt med en plugg i dig i några timmar och ha sen rikligt med glidmedel(aco glidslem är att föredra).
Annars så älskar jag både analt och vaginalt. Det gör ont som fan i början men när man vant sig, när man är helt uppfyllt, är det skitskönt.
ACO aint shit
J-LUBE är så jävla mycket bättre. Pulver som blandas med vatten, kletigare ju mer pulver som används till en viss mängd vatten. Helt sjukt bra
Enda nackdelen är att det lätt blir som klister efter ett tag, men då är det bara att ha på mer, eller ha på lite vatten. Vill uppvärmning är det lite onödigt med det artilleriet, o då rekommenderar jag Burts Bees "BabyBee", en oljebaserad salva som i konsistensen liknar vaselin, men är gjord på bara organiska fetter och oljor, o är hypoallergen. Tjock konsistens som räcker en evighet. Använder hellre det då det är mer praktiskt, och trevligare smak på, men ska handen in i baken (på en dam eller på mig...) så är J-LUBE bäst (har ni sett fistingporr när de använder något som ser ut som tapetklister så är det J-LUBE hihi)