• 1
  • 2
2004-07-20, 19:58
Medlem
Tja, har kollat på en del filmer som jag laddat ner och har en fråga ifall någon har erfarenheter av fisting som en positiv upplevelse, av det jag kan se kan jag inte direkt fastställa om det verkligen är skönt.
Citera
2004-07-20, 20:00
Bannlyst
Kolla DC och sök på "XXX - The Fist - The hole fist - and nothing but the fist - Full Movie.mpg"

Dom verkar ju få brutala orgasmer, så man kan väl dra som slutsats att är kvinnan "van" så lär det vara skönt
Citera
2004-07-20, 20:18
Medlem
Jadu, alla har vell olika böjningar, alla kanske inte finner det upphetsande
Citera
2004-07-20, 20:28
Medlem
Hahaha. Fan vilken skön titel på tråden. Låter som socialstyrelsen har gett ut en ny broschyr ;-)
Citera
2004-07-20, 20:51
Medlem
nachos avatar
Fisting har inte varit något som stått särskilt högt på min önskelista så jag har inte brukat ta initiativet till det. Och jag har bara råkat på en enda tjej som bett mig fista henne. Både i fittan och i röven dessutom. Hon kom som i trans när vi gjorde det och det var en mycket ovanlig och speciell känsla också för mig. Hon skälvde hela hon och det spred sig också till mig. Jag gör gärna om det. Fast det är nog inte så vanligt med tjejer som gillar det. Eller vad säger FB-tjejerna?
Citera
2004-07-20, 21:06
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Eller vad säger FB-tjejerna?
den dagen jag föder sjuttioelva barn, dvs aldrig.
skapare, det finns inte mkt som ser obekvämare ut. och i röven?? jag fördömer analsex då jag sett konsekvenserna av det i asih... men ni som ägnar er åt de, ha det så kul men se till att inte jag måste ta hand om er.
Citera
2004-07-20, 21:17
Medlem
LadyTieras avatar
Aldrig. finner inte någon som helst upphetsning vid tanken på att bli uppspärrad som en köttgrotta eller bli ryckt i livmodertappen,
Citera
2004-07-20, 22:24
Medlem
rebbans avatar
Har haft en Fv som toknjöt av det. Hennes orgasmer då va otroliga Men hon är den enda tjejen som jag vet att hon vekligen gillade det.
Citera
2004-07-21, 07:52
Awaiting Email Confirmation
Sh33ters avatar
Fistning?

Fistning, låter ytterst smärtsamt... aja jag har iallafall "fotat" min flickvän, inte i fittan då, men i huvudet!
Citera
2004-07-21, 08:17
Medlem
ricksons avatar
Citera
2004-07-21, 10:16
Bannlyst
vad är fisting ? låter ju så där halvkul ? ska man slå någon i murran lr
o vad är deep throet lr hur det stavas. Låter ju så där de oxå ? har ni inget lexikon fär alla sjuka saker det finns att göra. Hittade ett men de var inte allt för stort
Citera
2004-07-21, 18:41
Medlem
Gaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsson
Hahaha. Fan vilken skön titel på tråden. Låter som socialstyrelsen har gett ut en ny broschyr ;-)

AHAHAHAHAHHAHAHHA...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in