2015-03-12, 21:59
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XTRVGNZ
Jag tycker det är väldigt skönt. Har bara provat vaginalt.
Är väl lite sugen på hur det skulle kännas analt också men är typ lite rädd för att få något större än min sambos kuk eller en större buttplug där.

Det är väldigt skönt, iaf när man vant sig. Men det tar ett tag innan det går bra att bli fistad analt. Gå runt med en plugg i dig i några timmar och ha sen rikligt med glidmedel(aco glidslem är att föredra).

Annars så älskar jag både analt och vaginalt. Det gör ont som fan i början men när man vant sig, när man är helt uppfyllt, är det skitskönt.
Citera
2015-03-13, 15:00
Medlem
Blev väldigt förvånad förra helgen när jag hade sex med tjejen jag träffar. Hon är väldigt pryd och lite försiktig när det gäller sex, ganska oerfaren trots sin ålder. Men när jag smekte henne i lördagsmorse så kände jag att hon var väldigt blöt, låg bakom henne, förde in ett finger, det var väldigt blött och halt, testade två, sedan tre, fyra till sist hade jag hela handen inne i henne, till saken hör att hon är väldigt liten, väger 49 kilo och är 160 cm lång, men märkte på henne att hon njöt, hon sa det flera gånger, fast inte högt. Vände på henne, la mig mellan hennes ben när hon låg på ryggen, började föra in fingrarna igen, hade snart hela handen inne i henna, var djäkligt upphetsande att se handen röra sig in och ut, smekte hennes klitoris samtidigt, hennes orgasm var tydligen riktigt kraftig, hon sa att det kändes som att hon höll på att dö. Fast hon vet inte om att jag hade hela handen inne i henne. Har lät mig av dom andra jag fistat att man helst inte ska berätta vad man gör, för då infinner sig en spärr.
Citera
2015-03-16, 12:53
Medlem
yppazzs avatar
Håller med föregående inlägg om att vissa kvinnor inte vill veta, men att de njuter i fulla drag av behandlingen!

Alla tjejer jag varit med blir som tokiga av kraftig stimuli av g-punkten (och de flesta sprutar av behandlingen). En bra kombo för vissa är att fista dem och inifrån pressa mot g-punkten.

Men alla kan inte ta emot en hand, alla är helt enkelt inte skapta för det. Synd för dem
Citera
2015-03-16, 14:30
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yppazz
Håller med föregående inlägg om att vissa kvinnor inte vill veta, men att de njuter i fulla drag av behandlingen!

Alla tjejer jag varit med blir som tokiga av kraftig stimuli av g-punkten (och de flesta sprutar av behandlingen). En bra kombo för vissa är att fista dem och inifrån pressa mot g-punkten.

Men alla kan inte ta emot en hand, alla är helt enkelt inte skapta för det. Synd för dem

Det är rena turen, en kvinna som kan ta emot handen är som att stoppa kuken i ett tomrum, lite stimulans begär man när man knullar. Eller?
Citera
2015-03-16, 15:57
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Det är rena turen, en kvinna som kan ta emot handen är som att stoppa kuken i ett tomrum, lite stimulans begär man när man knullar. Eller?
Då är det ju tur att slidan är elastisk och dessutom har en massa muskler runt om man också använder vid samlag.
Det finns mig veterligen ingen som utan töjning klarar av att ta emot en hel hand, det är ju liksom inte en tom påse man har inuti sig.
Citera
2015-03-19, 22:12
Medlem
Valaines avatar
ÄLSKAR fist!
Citera
2015-03-20, 01:13
Medlem
Kruzs avatar
Citat:

Kvinnan jag fistade för drygt 2 veckor sedan var tajt, och med lite tålamod och töjning fick hon in min hand nästan ända till handleden. Så det där är skitsnack att det är som att stoppa kuken i ett tomrum.
Citera
2015-03-20, 08:02
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Du får avsluta ditt konto här på FB,du är uppenbarligen inte utrustad med en FB dase som oss andra....fisting är ett förspel för att det inte skall vara obekvämt trångt när man skall idka samlag....
Citera
2015-06-16, 15:40
Medlem
Skönt med fisting, brukar fista mig själv flera gånger i veckan. Härligt uttänjande känsla, samtidigt som det spänner i ballen och på prostatan.
Ja, jag fistar mig själv i analen
Citera
2015-10-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Det är väldigt skönt, iaf när man vant sig. Men det tar ett tag innan det går bra att bli fistad analt. Gå runt med en plugg i dig i några timmar och ha sen rikligt med glidmedel(aco glidslem är att föredra).

Annars så älskar jag både analt och vaginalt. Det gör ont som fan i början men när man vant sig, när man är helt uppfyllt, är det skitskönt.

ACO aint shit
J-LUBE är så jävla mycket bättre. Pulver som blandas med vatten, kletigare ju mer pulver som används till en viss mängd vatten. Helt sjukt bra
Enda nackdelen är att det lätt blir som klister efter ett tag, men då är det bara att ha på mer, eller ha på lite vatten. Vill uppvärmning är det lite onödigt med det artilleriet, o då rekommenderar jag Burts Bees "BabyBee", en oljebaserad salva som i konsistensen liknar vaselin, men är gjord på bara organiska fetter och oljor, o är hypoallergen. Tjock konsistens som räcker en evighet. Använder hellre det då det är mer praktiskt, och trevligare smak på, men ska handen in i baken (på en dam eller på mig...) så är J-LUBE bäst (har ni sett fistingporr när de använder något som ser ut som tapetklister så är det J-LUBE hihi)
Citera
2015-10-04, 18:57
Bannlyst
Var det någon annan som såg den där latino mannen på fråga Olle eller 69 saker om sex som körde upp en hel plast arm i analen samtidigt som han blev intervjuad? Har haft svårt att skaka loss den bilden från mitt huvud. Vem var han? Har han familj i livet?
Citera
2015-10-05, 00:12
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Var det någon annan som såg den där latino mannen på fråga Olle eller 69 saker om sex som körde upp en hel plast arm i analen samtidigt som han blev intervjuad? Har haft svårt att skaka loss den bilden från mitt huvud. Vem var han? Har han familj i livet?

Det var ett märkligt avsnitt. Har för mig att det handlade om analsex, och då bl.a om män som uppskattar anal stimulans...och så intervjuar man den mest extrema man som man kan hitta. En man som kör om halvmeters grova dildos i röven och dessutom ställer upp på att bli filmad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in