2010-12-10, 23:06
Medlem
dfzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacoonisk
Jay Smith vann idol 2010, bra/dåligt, vart tror ni han kommer komma? osv osv

-Diskutera !

Jag tycker det var ganska väntat.
Han kommer gå långt, iaf bra mycket längre än förra årets.
Grönwall. Honom har man ju nästan glömt bort, sad but true.

~dfz
Citera
2010-12-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Han rökte lite brass, vem fan bryr sig?

Jag bryr mig inte, men jag tycker inte att det är rätt att samtidigt som man har nolltolerans mot alkohol och droger i idol så tilllåter man det.
Citera
2010-12-10, 23:07
Medlem
kattpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunofsunshine
Det visar att även om man har drogproblem så finns det hjälp att få. Tyckte hans mamma såg lite alkis ut..kanske finns en orsak att han hamnade snett men det betyder ju inte att han inte är värd en chans i livet.

jag har då aldrig sätt min mor dricka en droppe och trotts de röker jag en fredspipa nästintill varannan dag... Hade lagen sagt att linfrön va en drog hade du fan stått och hackat på folk som svalde dem.

Propaganda pappan har talat!
Citera
Medlem
Jay Smith - stora frågetecknet varför halv kramade han bara minnah? men pussa sassa på kinden ? :P
Citera
Medlem
Bacoonisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfz
Jag tycker det var ganska väntat.
Han kommer gå långt, iaf bra mycket längre än förra årets.
Grönwall. Honom har man ju nästan glömt bort, sad but true.

~dfz

Håller fullt med dej där. Inte så inne i Idol men vafan, skön snubbe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Han åkte dit för att ha rökt cannabis, en relativt ofarlig drog, vid åtminstone ett tillfälle. Årets knarkare? Nej. Årets sämsta tråd? Ja.

Årets sämsta inlägg, detta handlar inte om vad som är farligt eller inte utan vilka signaler som sänds ut till ungdomar!
Citera
Medlem
Trumpeters avatar
Jay i melodifestivalen 2012, och dansbandskampen 2013
Citera
2010-12-10, 23:08
Medlem
Itzaxs avatar
Citat:
Vem har sagt något om att missbruka? Så vitt jag vet gillar Jay att röka en spliff nån gång i bland. Inget konstigare än att jag gärna tar en öl till middagen.

Nej, inte missbruk! Fel uttalat av mig.
Senast redigerad av Itzax 2010-12-10 kl. 23:10.
Citera
Medlem
Jag är mest förundrad över denna final.
Herregud, dom visste ju att han skulle vinna för månader sedan, varför kunde man då inte vaska fram en låt som passade honom bättre?

Han kommer, likt alla idolvinnare förut skynda ut ett album nu i dagarna, som kommer sälja helt okej.. snabba pengar för BMG och tv4.. sedan kommer vi inte höra av honom (Om vi inte bor nära en folkpark, vilka han kommer misshandla under sommaren och få riktigt taskiga reviews.)

Sen dröjer det 2 år och han kommer tillbaka som artist med en rockigare image.. kanske som sångare i ett halvkänt band som varit med i melodifestivalen 2010/11..

Min gissning..
Citera
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapteeen
Jag bryr mig inte, men jag tycker inte att det är rätt att samtidigt som man har nolltolerans mot alkohol och droger i idol så tilllåter man det.

Ser fortfarande inte problemet. Jay var inte påverkad under tävlingen, utan hade rökt innan. Som bekant kan rester av cannabis stanna i fettvävnader i flera veckor efter intag.
Citera
Medlem
Itzaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollfot
Är inte 90-talist, kikar inte på Idol.

Inte jag heller, men du skrev precis som att alla reggade var 90-talister.
Citera
2010-12-10, 23:09
Medlem
Jay Smith - stora frågetecknet varför halv kramade han bara minnah? men pussa sassa på kinden ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in