2013-10-17, 13:49
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Njaa.. och jag tror han går på heroin. Har den känslan att han är en riktig missbrukare. Kollar man bara på hur hans utseende har förändrats bara på ett par år, tyder ju på att han missbrukar kraftigt och att det är bara en tidsfråga när man hittar han död på ett hotellrum utav en överdos.

Oj då, det kanske stämmer. Jag får väl erkänna att jag inte har någon koll på honom, läser någon artikel ibland bara och har fått intrycket att han överdriver sin eventuella beroendeproblematik en hel del.
Citera
2013-10-17, 14:59
Medlem
Jay Smith släppte tydligen en ny singel igår, som soloartist. Lägligt att det här händer nu och han hamnar i nyheterna..?
Citera
2013-10-17, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Jay Smith släppte tydligen en ny singel igår, som soloartist. Lägligt att det här händer nu och han hamnar i nyheterna..?

Jag är så stenad. Men jag gillar verkligen din teori!
Citera
2013-10-17, 17:40
Medlem
Trapphushomofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Njaa.. och jag tror han går på heroin. Har den känslan att han är en riktig missbrukare. Kollar man bara på hur hans utseende har förändrats bara på ett par år, tyder ju på att han missbrukar kraftigt och att det är bara en tidsfråga när man hittar han död på ett hotellrum utav en överdos.

Ja, vi får hoppas det blir överstökat snart. 32 bast och vill leva upp till rockstjärnemyten som innebär att man dör vid 27! 5 år senare och fanskapet knallar runt på planeten fortfarande. Jag gillade den där Madonna-metal-versionen han gjorde, men den finns uppe redan så han behöver inte försöka åstadkomma mer. Småboxas med poliser i PR-syfte, när publiken är 17-åriga brudar som vill men inte kan lyckas inom idol, i den åldern. Njäää. Bästföredatum redan passerat...
Citera
2013-10-17, 20:40
Medlem
KnullaHelaHusets avatar
Citat:

Jag hade då aldrig fått reda på att han hade bildat ett nytt band om det inte vore för Aftonbladets artikel. Nu vet jag inte om det hjälper så mycket för när jag kollade upp musiken lät det som ren jävla skit.

Men han är helt klart intressant, Jay. Och 2010 förblir den mest intressanta Idol-säsongen, enbart pga. Jays små eskapader.
Citera
2013-10-17, 21:43
Medlem
Wajis avatar
Svårt att se killen skall kunna ha ett liv utanför musiken. Överlever han fram till 2014 så är det en bragd. Tragiskt men sant
Citera
2013-10-18, 14:16
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:

Njaa.. det har nog absolut inget med det att göra med. Utan tror bara att det va en slump att han råkade hamna i trubbel just nu. Och det där med den nya låten han släppt i veckan.. va faan va det? Lyssnade på låten igår och näeee.. gillade den inte för huvudtaget. Ingen låt som fastnar precis och den har absolut inte det lilla extra. "weird" låtval utav han tycker jag verkligen.. men inte dugg förvånad. Är man missbrukare så är det inte dugg konstigt att man inte heller väljer rätt väg när det gäller just musiken. Tyvärr så tror jag personligen att hela hans nya låt kommer att floppa så kraftigt, synd jaa. Hade varit mycket bättre om han hade släppt en jäkla bra rocklåt istället.
Citera
2013-10-19, 13:47
Medlem
langaocbs avatar
När "hotellincidenten" skedde misstänkta jag starkt att han ville torska. Det var så jävla konstigt sätt att åka dit på och nu detta.
Börjar bråka med en bekant (läs polare) och ger en snut en örfil....precis när han släpper singel. Så jävla uppgjort, så jävla patetiskt, häng dig storansiktet.
Citera
2013-11-25, 12:17
Medlem
neqers avatar
Nyhetsmorgon: http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=2491649
Citera
2014-11-14, 23:11
Medlem
Mikeyjamess avatar
Han återvände till Idol ikväll men verkade ha konverterat till country. Han verkade blyg och hade en rejäl mage
Citera
2014-11-14, 23:19
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
^ oj vad han skakade
Citera
2014-11-15, 01:57
Medlem
gorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatCookieDough
^ oj vad han skakade