Är rädd att du inte kommer så långt på 700 där heller Det finns i och för sig riktiga LÅG LÅG LÅG LÅGbudgetgitarrer till det priset, men det är inget jag rekommenderar, köp hellre en cort eller yamaha för runt 1000-lappen
Är rädd att du inte kommer så långt på 700 där heller Det finns i och för sig riktiga LÅG LÅG LÅG LÅGbudgetgitarrer till det priset, men det är inget jag rekommenderar, köp hellre en cort eller yamaha för runt 1000-lappen
Tack för tipset! jo märker det när jag letar runt i olika sidor! får fundera på saken
Hmmm, som sagt är det kanske lite svårt att hitta en gitarr för 600 kronor ny. Dom allra billigaste ligger väl kanske runt 800 kronor. Kolla runt lite på på musikbörsens hemsida, där har jag alltid köpt mina instrument. Billigt och bra.
Men annars så är mitt tips att kolla runt på secondhand butiker. Jag lärde mig spela på en gammal sprucken värdelös jävla gitarr som man typ var tvungen att hålla på ett speciellt sätt så den inte skulle haverera och den var inte ens värd plekrumet jag spelade på den med.. För 600 spänn får du en helt okej ''seconhandgitarr'', sedan strängar du bara om den. Nylon ska det vara vid secondhandköp.
Stämmare kan du sedan hitta billigt på vilken musikaffär som helst.
ett tips köp en stål strängad spela på den först och lägg en två tusen på den.
Tangelwood e att rekomendera bra gittarer för bra pris
värkligen prisvärd jag har själv en Tanglewood TW28 och e grymt nöjd
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!