2010-12-10, 20:52
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Varje gång jag ska inte på chatten här på FB så står det att jag måste ha flash installerat , det gör jag ju såklart. insallerat och klart gör som det står man ska göra och kryssar ner mozzilla.

Men sen när jag ska gå in på chatten igen så står det fortfarande att jag måste installera flash fortfarande. vad är felet?

Förlåt om det finns befintliga trådarälp lite, men behöver hjälp lite snabbt.

Inga barnsliga och omogna inlägg tack.
Citera
2010-12-10, 21:06
Medlem
ganglere2s avatar
Hade liknande bekymmer med min ena Linuxburk. Filmsnuttar och annat gick inte att spela vissa gånger.
Den klagade hela tiden på att jag inte hade flash installerat och ibland sa den att det var en för gammal version av flash. Detta trots att jag hade den senaste versionen. Tror att det har med själva flash att göra.
Citera
2010-12-10, 21:09
Medlem
Fixade samma problem nyss genom att rensa kakor och starta om programmet, då fungerade det galant. Hoppas det funkar för dig med.
Citera
2010-12-10, 21:21
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragesson
Fixade samma problem nyss genom att rensa kakor och starta om programmet, då fungerade det galant. Hoppas det funkar för dig med.

jag har glömt hur man rensar cookies på mozilla
Citera
2010-12-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Använder inte mozilla på denna dator så kan inte kolla men leta efter verktyg/internetinställningar och "rensa tidigare" eller liknande, uppe vid adressfältet, så bör du hitta det snart. Alt. sök info på google.

Det kan också vara så att du behöver aktivera tillägget eller stänga av antivirus under installationen men då går det utanför mitt kunskapsområde.
Citera
2010-12-11, 14:53
Medlem
fredrikaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
1 Gå till Verktyg i menyfältet och välj Inställningar
2 Klicka på Sekretess fliken
3 Klicka på den blåa texten där det står rensa ut tidigare historik
4 I rullistan så väljer du All historik, i detaljfältet så bockar du för det du vill rensa i detta fallet Kakor
5 Nu e det klart

[Edit] Ändra webbläsare till Safari, Opera eller Google Chrome om problemet fortsätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in