2007-03-18, 19:29
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Det är så jävla white-trash med tatueringar. Fyfan vad osexigt.
Citera
2007-03-19, 01:16
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
utveckla gärna.
Citera
2007-03-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
Kanske inte tatueringar per definition men en tribal i svanken på en tjej. Finns inget mer avtändande. Riktigt mycket white trash över det. tråkigt nog har det gått inflation i det...
Citera
2007-03-20, 14:38
Medlem
Mahhbechhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitude
Vad är det som är avtändande om man får fråga?

Jag har alltid haft åsikten om att tjejer med tatueringar ger ett billigt intryck, speciellt när det är stora och icke diskreta målningar vi pratar om. Jag drar naturligtvis inte alla över en och samma kam MEN då merparten av alla tatuerade damer jag har sett har genererat förnimmelsen pundare o dylikt så avstår jag helst från tjejer med gaddningar.
Citera
2007-03-20, 14:40
Medlem
Puttichs avatar
Det beror helt klart på hur tatueringen ser ut, och vart den sitter.
T.ex, På svanken(lite ovandför Stjärten) så är det jäkligt snygg med nått mönster där. Osv.

Tycker absolut inte de är snyggt om man har på armarna .
En sak till som är snyggt är när tjejerna har "tassar" på Bröset,

Citera
2007-03-20, 14:42
Medlem
Algot79s avatar
Taturering i svanken på tjejer är grymt sexigt
Citera
2007-03-20, 14:48
Medlem
Mahhbechhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algot79
Taturering i svanken på tjejer är grymt sexigt

Är det inte lite passé med gaddningar i svanken? Jag är novis inom ämnet så jag vete fan
Citera
2007-03-20, 14:55
Medlem
Grandesporross avatar
Tatueringar pa tjejer er vulgert, en vulger tjej er det mest avtendande som finns.
Citera
2007-03-20, 15:05
Medlem
Algot79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh
Är det inte lite passé med gaddningar i svanken? Jag är novis inom ämnet så jag vete fan

Hehe håller med om att det må vara lite väl vanligt men likförbannat är det sexigt.

Rätt tatuering på rätt tjej vill säga
Citera
2007-03-20, 15:42
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh

finns nog inte tatueringar som är passé bara fin o fula men om folk väljer att se dom som en trend så säger jag bara fyfan o tack o hej

Algot love your avatar!
Citera
2007-03-20, 16:18
Medlem
puberts avatar
Svank-tribaler är grymt avtändande. Skulle aldrig klara att se den där jävla tatueringen varje gång man ska köra bakifrån

Men rätt placerade tatueringar på rätt tjej är så grymt jävla läckert

Och nej, man är inte varken pundare eller "white trash" (hatar det uttrycket f.ö.) per automatik bara för att man har en jäkla tatuering. Folk och deras fobi för "white trash" är bara löjlig. Förstår inte varför folk ska ha så jävla bråttom med att stoppa in folk i fack baserat på yttre attribut.
Citera
2007-03-20, 16:29
Medlem
Mohdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Svank-tribaler är grymt avtändande. Skulle aldrig klara att se den där jävla tatueringen varje gång man ska köra bakifrån

Men rätt placerade tatueringar på rätt tjej är så grymt jävla läckert

Och nej, man är inte varken pundare eller "white trash" (hatar det uttrycket f.ö.) per automatik bara för att man har en jäkla tatuering. Folk och deras fobi för "white trash" är bara löjlig. Förstår inte varför folk ska ha så jävla bråttom med att stoppa in folk i fack baserat på yttre attribut.

Pubert 4 prez.

Själv jobbar jag i butik, och får hela tiden positiva responser på mina tatueringar, att det har kommit in lite mer i "folkhemmet" har väl inte undkommit nån. sökte och fick tjänsten som securitasvakt trots mina "målade armar".... det har svängt, det är inte längre "konstigt" eller avarter som tatuerar sig. Att tjejjer har tatueringar och väljer att smycka sig med olika attribut är väl inte så jäkla konstigt. om 20 år ser säkert ungdomarna oss som pariah. med våra döskallar, tribaler änglar och demoner.

Lålt folk se ut som dom vill, om folk inte står ut med det så är det deras problem. skulle själv inte ha mycket till övers för en som rackar ner på en med tex, tatuerade armar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in