Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Svank-tribaler är grymt avtändande. Skulle aldrig klara att se den där jävla tatueringen varje gång man ska köra bakifrån
Men rätt placerade tatueringar på rätt tjej är så grymt jävla läckert
Och nej, man är inte varken pundare eller "white trash" (hatar det uttrycket f.ö.) per automatik bara för att man har en jäkla tatuering. Folk och deras fobi för "white trash" är bara löjlig. Förstår inte varför folk ska ha så jävla bråttom med att stoppa in folk i fack baserat på yttre attribut.
Pubert 4 prez.
Själv jobbar jag i butik, och får hela tiden positiva responser på mina tatueringar, att det har kommit in lite mer i "folkhemmet" har väl inte undkommit nån. sökte och fick tjänsten som securitasvakt trots mina "målade armar".... det har svängt, det är inte längre "konstigt" eller avarter som tatuerar sig. Att tjejjer har tatueringar och väljer att smycka sig med olika attribut är väl inte så jäkla konstigt. om 20 år ser säkert ungdomarna oss som pariah. med våra döskallar, tribaler änglar och demoner.
Lålt folk se ut som dom vill, om folk inte står ut med det så är det deras problem. skulle själv inte ha mycket till övers för en som rackar ner på en med tex, tatuerade armar.