2017-02-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Det är ganska obegripligt att vackra kvinnor som spenderar flera timmer per dag på att göra sig ännu vackrare kan få för sig att förfula sig med stora gräsliga tatueringar. Vad fan vill åstadkomma med det? Verkar som de har några sorts identitetsproblem.
Det viktiga är väl att de själva gillar sina tatueringar, du behöver inte se dem?!
Citera
2017-02-07, 04:27
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildheart
Det viktiga är väl att de själva gillar sina tatueringar, du behöver inte se dem?!

Nä jag tror inte det. Kvinnor speciellt unga är fixerade angående vad andra tycker om deras utseende.
Citera
2017-02-10, 22:19
Medlem
Citat:
Nä jag tror inte det. Kvinnor speciellt unga är fixerade angående vad andra tycker om deras utseende.
Haha, tur jag inte är så ung med dåligt självförtroende! Själv älskar jag mina tatueringar och ger blanka fan i vad någon annan tycker!
Citera
2017-02-11, 14:09
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Haha, tur jag inte är så ung med dåligt självförtroende! Själv älskar jag mina tatueringar och ger blanka fan i vad någon annan tycker!
Visst visst den har man hört förr.
Citera
2017-02-15, 14:11
Medlem
Citat:
Visst visst den har man hört förr.
Det är sanningen, lille vän. Nu kan jag ju naturligtvis inte prata för alla med tatueringar, men du ska inte tro att du kan veta hur jag är. Förstår du mig?
Citera
2017-02-23, 16:20
Medlem
Personligen tycker jag det är väldigt avtändande. Jag ser inte ner på kvinnor med tatueringar egentligen, men hett är det inte. Det är för mig lite trashy med en tatuerad tjej, oavsett hur snygg hon är annars. Som sagt personlig preferens.
Citera
2017-03-03, 18:35
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag går inte igång på tatueringar ovanför naveln. Däremot är det riktigt sexigt med någon krans av nått slag som går längst låret, gärna lite ut över skinkan, ner mot smalbenet

Varför överkroppen ska vara ren enligt eget tycke vet jag inte. Armar, bröst, ansikte och rygg är så vackert på en nätt kvinna naturligt så bläck förstör bara. Kladda lite smakfullt ut över en grym röv och grymma ben förstör dock inte utan eggar istället av någon för mig obegriplig anledning.
Citera
2017-03-03, 19:22
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Jag går inte igång på tatueringar ovanför naveln. Däremot är det riktigt sexigt med någon krans av nått slag som går längst låret, gärna lite ut över skinkan, ner mot smalbenet

Varför överkroppen ska vara ren enligt eget tycke vet jag inte. Armar, bröst, ansikte och rygg är så vackert på en nätt kvinna naturligt så bläck förstör bara. Kladda lite smakfullt ut över en grym röv och grymma ben förstör dock inte utan eggar istället av någon för mig obegriplig anledning.

Tattuering på tjejer är till 99% anus.

1% acceptabelt i diskreta fall, där tattueringen är passande kvinnlig.
Citera
2017-03-04, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Tattuering på tjejer är till 99% anus.

1% acceptabelt i diskreta fall, där tattueringen är passande kvinnlig.
Helt tvärtom. En tatuering kan göra en ful tjej, sexig - enligt mig.
Citera
2017-03-04, 10:56
Medlem
Mess avatar
Citat:

Ja det är bra du gör det och står för dina utsmyckningar.

Själv tycker jag det ger en bild av en kvinna med dekadent historik och tydliga drag av White-trash mentalitet. Men visst kan det vara sexigt då det drar blickar och tankar till kravlös sex, tyvärr lika lite som det för tankar till något att bilda något seriöst med. (trots att de tankarna absolut kan vara fel.)

Jag får en bild av de som oftast går med en barnvagn med siggen i munnen hostandes då konditionen är så dålig.

Kvinnokroppen är alldeles för vacker för att ytterligare utsmyckas, och det i princip i alla former.

Men det är jag det
Citera
2017-03-04, 14:52
Medlem
Tatuerade tjejer ger jag fördomen "trash"
Haha sorry men fuck you så tänker jag.
Citera
2017-03-26, 04:15
Medlem
Tycker inte det är snyggt alls på kvinnor. Men det beror på var på kroppen, motiv och storlek. Tycker inte det är snyggt med tjejer som har t.ex. en tatuering på överarmen som går bak på överryggen, har träffat en tjej som hade det och tatueringen var inte ens snygg vilket gjorde det ännu värre.
Min erfarenhet är att tjejer med lite större motiv på överkroppen är lite "trashiga" och de brukar vara arbetarklass (dessutom jobb som inte är något vidare bra/inga framtidsutsikter).

Nej, om en tjej ska ha en tatuering så är det bättre med mindre tatueringar och inga jävla "sleeves", halstatueringar, handtatueringar, brösttatueringar, etc.
Tycker inte det ser bra ut på män heller men det ser åtminstone snyggare ut på män än kvinnor. Anser att kvinnor bara gör sin kropp fulare med tatueringar.

Men med allt detta sagt så dömer jag inte hunden efter håren, jag utesluter inte ett seriöst förhållande för att bruden kanske har en ful tatuering på överarmen.

//Siegestor
Senast redigerad av Siegestor 2017-03-26 kl. 04:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in