Också ganska vidrigt att i efterhand redovisa ett spel angående att Jay skulle vinna idol med en insats på 10.000. För det första är det vidrigt att lägga in spelet när han redan nått finalen och för det andra finns det inte en chans att Unibet accepterar 10.000 på odds 4.5 på liknande event.
Ni får följa spelen om ni vill och alla får ha en åsikt, absolut, men jag kan ju säga som så att det inte finns en chans i världen att de som driver bloggen faktiskt spelar för de summor som skrivs. Skulle snarare säga att det är ett par glada amatörer som driver bloggen och skriver fantasisummor för att på det sättet få mer läsare. Verkar dock fungera då folk inte kan se hur genomskinligt det är, så bra jobbat.
Senast redigerad av Exakte 2010-12-15 kl. 04:03.
Så länge dem levererar resultat gång på gång på gång så tror jag ingen bryr sig om konspirationsteorier.
De måste ju leverera tipset innan matchen spelas. Annars kan vem som helst sitta och skriva upp rätt resultat i efterhand och konstatera hur mycket man HADE vunnit.
Idag låg allt uppe vid 17 tiden när jag kom hem från jobb. Ett spel har varit uppe i efterhand. Det var Man U spelet. Det varnade man för innan genom att skriva att dem har spelat på Man U men utan att lägga någon rekkommentar eller insats. Jay spelet tycker jag är felaktigt iallafall. Men jag är nöjd så länge jag går plus =)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!