2010-12-11, 03:18
Medlem
modo24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Fattar ingenting. Vadå kontona håller längre? Stänger de av konton utan att man har gjort något fel?

Jag undrar också det. Okej om man vinner stort i längden men låter ju som alla som skrivit i tråden är betting-proffs med ett enda problem: Att få kontot att hålla
Citera
2010-12-11, 04:20
Medlem
Citat:
Fattar ingenting. Vadå kontona håller längre? Stänger de av konton utan att man har gjort något fel?

Ja, många bolag gillar inte kunder som vinner pengar i längden. De stänger inte kontona rakt av utan man får små skojiga meddelanden i stil med "spelet kan ej acccepteras. försök igen med lägre insats. 35 SEK".

På Bwin ville jag en gång spela ett lag till 7 ggr pengarna. Tyvärr var minimiinsatsen 1 krona och maxvinsten 5 kronor så det gick inte.
Citera
2010-12-11, 04:45
Medlem
h4xors avatar
Låter skumt. Får de göra så?
Citera
2010-12-11, 04:58
Medlem
Citat:
Låter skumt. Får de göra så?

Ja.

För er som vill veta mer om limiteringar rekommenderas den här tråden:

http://www.sharps.se/forums/spelbola...-limiteringar/
Citera
2010-12-13, 19:44
Medlem
Har fått tillgång till mycket information nu och även om jag inte testat andra "hjälp-sidor" så är min bild positiv.

Tex har jag helt ärligt ingen vidare koll på basket. Jag föredrar att spela engelsk fotboll eftersom jag kan mest om det. Men hur ofta går det engelska matcher egentligen? Nu kan jag bredda mina spel och efter att ha studerat resultat över en lång tid ser jag att resultaten på spelen siten gör är positiva.

Kollade runt en del och det verkarj u som att 30€ för en månad är billigt i sammanhanget
Citera
2010-12-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Eller så använder du bara http://levapabetting.blogg.se/!

De är också duktiga dock har det gått dåligt senaste två dagarna nu.

(Antog nu att det inte var din sida som du länkade till...)

Den är grym!
Citera
2010-12-14, 05:31
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefucker
Den är grym!

Bara så du vet så brukar de lägga in massa spel i efterhand. Och det gör så bloggen sjunker extremt mkt i mina ögon.
Citera
2010-12-14, 10:23
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Bara så du vet så brukar de lägga in massa spel i efterhand. Och det gör så bloggen sjunker extremt mkt i mina ögon.

Det har väl bara hänt en gång vad jag kan se?
Citera
2010-12-14, 11:16
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Det har väl bara hänt en gång vad jag kan se?

Men de lägger in massor live bets också..vem vill följa en blogg man inte kan rygga?
Citera
2010-12-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond

Precis det jag såg som nackdelen. Är bättre med en site som mailar ut sin information till medlemmarna så fort de kan. Även om de i vissa fall bara kan göra det en kort stund innan såklart.
Citera
2010-12-14, 16:31
Medlem
Jag har sett ett spel i efterhand, som dom dock varnade för i förhand. Annars verkar dom lyssna på oss haha. Står att dom tänker lägga ner liveodds för redovisning
Citera
2010-12-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefucker
Jag har sett ett spel i efterhand, som dom dock varnade för i förhand. Annars verkar dom lyssna på oss haha. Står att dom tänker lägga ner liveodds för redovisning

Hehe, flashback har makt =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in