• 1
  • 2
2010-12-10, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Alla som är intelligenta nog att ställa frågor på flashback, borde också kunna söka på fass.se.

Tror det handlar mer om lathet, enklare att andra gör jobbet, och man får resultatet tillbaka på ett silverfat...

Sant det, jag förstår dock inte hur man kan vara så lat att inte google en mening/ord utan blindt förlita sig på ett forum som består hälften av snubbar som inte vet vad de snackar om.

Men det är en annan femma.

Må väl
Citera
2010-12-10, 00:39
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rake
Och för att flera ska slippa undra vad CWE är så står det för Cold Water Extraction och går att läsa om här.

Precis!
Citera
2010-12-10, 11:02
Medlem
Xamples avatar
Tillsammans med andra saker kan du bli aningen väck av tryptizol, dvs minneslucka och du däckar stenhårt om du stänger ögonen, varpå det kan vara jävligt svårt att väcka dig. Jag fick typ 75mg per kväll och hade inga problem att somna.
Citera
2010-12-10, 16:16
Medlem
laxes avatar
släng i dig 500 mg dexofen och om du inte fått effekt på 3 timmar så ökar du dosen, tycker dom duger utmärkt att må bra på men då i doser kring 1000mg.
vad du än gör blanda detta inte med alkohol!!

citadon innehåller kodein som går att bli lite mysig på i doser kring 300mg men dock går detta över väldigt snabbt samt att din lever tar stryk av allt paraceptamol men det kan du ganska lätt bli av med om du gör en CWE.
Citera
2010-12-11, 19:30
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxe
släng i dig 500 mg dexofen och om du inte fått effekt på 3 timmar så ökar du dosen, tycker dom duger utmärkt att må bra på men då i doser kring 1000mg.
vad du än gör blanda detta inte med alkohol!!

citadon innehåller kodein som går att bli lite mysig på i doser kring 300mg men dock går detta över väldigt snabbt samt att din lever tar stryk av allt paraceptamol men det kan du ganska lätt bli av med om du gör en CWE.

Ska prova att dra i mig 5st Citadon (= 250mg Kodein). Jag gör självklart en CWE då dem innehåller 500mg Paraceptamol / tablett.
Citera
2010-12-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Ska prova att dra i mig 5st Citadon (= 250mg Kodein). Jag gör självklart en CWE då dem innehåller 500mg Paraceptamol / tablett.

Hur räknar du? 5*30=150 Inte 250.

Dessutom får du ett ganska stort bortfall av kodein om du inte är kung på cwe.

Dubbla mängden tabletter istället så kanske du märker av något.
Citera
2010-12-13, 17:57
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek

Paracetamol i höga doser är inte skadligt för levern om det endast sker väldigt sällan, om du däremot äter varje dag så är skadan stor. Så släng i dig de du har utan CWE eftersom du med största sannolikhet kommer att misslyckas med den, och på så vis inte få ut allt kodein utan bara en bråkdel.
Citera
2010-12-13, 18:03
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Paracetamol i höga doser är inte skadligt för levern om det endast sker väldigt sällan, om du däremot äter varje dag så är skadan stor. Så släng i dig de du har utan CWE eftersom du med största sannolikhet kommer att misslyckas med den, och på så vis inte få ut allt kodein utan bara en bråkdel.

Jag provade att dra i mig 3st hela någon dag sedan och kände av lite grann. Inte nåt speciellt, men skall prövas igen i större dos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in