Citat:
Ursprungligen postat av onebadapple
Nämen, trevligt. Blev du inspirerad av mina inlägg i "Hur bli en bättre säljare"?
Det är jag som är Bob-Dylan, har bara skapat en ny fräsch användare.
Var är du teamleader? Kallas det så numera? Danderyds-kontoret? Var knackar du? Tagit certet? Valör? Vem hade du som säljchef? Skriv bara första bokstaven i förnamnet om du så vill.
Hur många dammsugare har du sålt om dagen hittills?
Synd att lux sjunkit så mkt som merit. Hoppas de lär er daba iaf... aja ska du ha den här dammsugaren eller vill ni att jag hämtar en ny från bilen? Ska ni ha den ståendes framme så att ni kan dammsuga direkt eller vill ni att jag stoppar in den i städskrubben direkt? Men om ni letar reda på en sax och ett gem så är jag tillbaka på ett par minuter då!
Jag tror verkligen inte det sjunkit som merit faktist, är du duktig på att sälja en dammsugare för 19k via direktförsäljning så kommer det alltid ha högt anseende inom annat sälj. Ja DABA lär vi oss, A och O i all försäljning.

. Jag har hört om man fixar Lux Business School så kommer flertalet säljbolag rycka i en, men det kanske bara är vad LUX säger, men det är fortfarande en merit att snitta 117 poäng under dom 6 bästa månaderna

.
Jag har inte tagit certet ännu, jag taktar just nu guld cert, men jag siktar på brons, för jag kommer förmodligen vara filialchef innan jag tagit certet, vilket gör att min egna försäljning kommer bli begränsad.
Jag har ett avslut på 3, och jag har som rekord på en dag 4 maskiner och på en månad 16. Och då är jag fortfarande i tillväxt fasen.
Hur gick din egna försäljning på LUX?