Detta är en av de sjukaste drömmarna jag har haft.
Jag drömde att jag inne i min gamla gymnasieskola. Det var kväll och inte så mycket folk där inne.
Hade tydligen bråttom ut och en tjej (vet ej vem) frågade varför jag inte ville stanna och prata. Jag muttrade något i all min hast och smällde upp dörren och gick ut.
Utomhus var det blött på asfalten, men det gjorde inget. Jag gick bort till min motorcykel (som nu hade förvandlats till en goped) och körde till bensinstationen.
Väl där upptäckte jag att jag hade en massa konstiga stavar intryckta i kroppen. De såg ut som glasstavar med något grått inuti och var ungefär lika tjocka som ett McDonalds sugrör, dessutom hade de en led i mitten.
Det gjorde ont att ha stavarna där och jag fick anstränga mig för att inte stöta till dem eftersom de satt i en stor härva vid bröstkorgen och upp i halsen.
Gick fram till kassan och stötte på min vän där. En kille i 30-års åldern som såg ut exakt som Jim Carrey. Jag visste att han hade med stavarna att göra, han var en galen forskare. Så jag frågade ut honom och han var värsta paranoid och förklarade vad det var för något och att han trodde att allmänheten hade fått tag på dem.
Jag fattade inte riktigt hur det funkade först men stavarna var något som interagerade med kroppen och DNA't, de förstärkte musklerna och skelettet och var jättehemliga, typ superteknologi från utomjordingar som militären hade kommit över för att kunna skapa biologiska superrobotar som är lätta att hjärntvätta.
Efter ett tag så var vi utanför bensinstationen, vid pumparna ungefär, och då kom det en bil med två stycken FBI agenter i en bil. De var som agenterna i Matrix ungefär, abnormt starka och de ville ha tag på stavarna. Jim skrek och blev skjuten flera gånger i skallen.
Jag stod och tittade på när han blev skjuten och fascinerades av att jag nu hade röntgensyn och kunde se hur kulorna gick in i skallen på honom. Dessutom visste jag att eftersom Jim hade ett gäng stavar i skallen som nu blev sönderskjutna så skulle han resa sig igen med abnorma krafter, vilket han också gjorde.
Jim som hade sina egna stavar blev snällare, han blev t.ex inte helt "robotifierad" utan var fortfarande sig själv.
De två FBI-agenterna hade nu gett sig av och jag och Jim var inne på macken igen.
Jim gick runt i cirklar och grät över att stavarna (de farliga stavarna) hade nått ut till allmänheten genom de två FBI-agenterna och var därför skitnojjig och helt förstörd.
Han visste att det skulle bli slutet för mänskligheten.
Jag stod där ett tag och undrade varför han var så skräckslagen, men då hörde jag genom en tunn dörr hur allmänheten transformerades av stavarna och blev alldeles tokiga. Nu blev jag skraj och bestämde mig för att skjuta mig. Jag hade nämligen kvar lite av stavarna i kroppen och för att aktivera dem måste man skjuta sönder dem, och direkt jag skjöt så kände jag hur det forsade ut energi i hela kroppen. Jag kände mig som Agent Smith fast 50 gånger starkare. Nu jävlar var det dags att gå ut och ställa allt till rätta igen!
Tyvärr började drömmen bli mer och mer suddig här men jag minns hur det var ett stort krig och kaos och vi slogs mot de som hade tagit fel stavar. Minns att jag mosade någons huvud med handkraft och stampade ner en annan i asfalten så han trycktes ner i marken och blev helt kartoffelmos. Jag fick kämpa hårt mot de onda eftersom deras stavar var mer effektiva än Jims, de var enormt starka.

Transfrmers var med också förresten, det var utomjordingar som också kämpade och de biologiska robotarna hade lyckats döda en mäktig transformer, så han var alltså död och fraktades på ett godståg för reparation tror jag.
Efter att allt var slut så var jag hemma, det fanns något sätt att bli normal igen men jag minns inte hur. Men hur som helst så efter att jag blivit renad från stavarna (eller medlet som fanns inuti) så tittade jag mig i en spegel, och då såg jag förjävlig ut. Jag såg trött och fullkomligt livlös ut trots idoga försök att se normal ut. Det var rent av skrämmande att se sin spegelbild, det kändes som om medlet i stavarna hade förstört mig.