2009-03-29, 01:39
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phinxy
I förrgår drömde jag en ytterst märklig mardröm som vid uppvaknandet fick mig att fundera på vad fan jag just drömt och om det var på riktigt.

Okej, för ett tag sen satte jag in en webcam i mitt terrarium för ödlan så jag kan hålla koll på den när jag sitter vid datorn. Tog bort dock bort den förra veckan.

Drömmen utspelade sig såhär:
Det är kväll och jag sitter vid datorn som vanligt, tänkte att jag kollar webcamen lite snabbt så allt är bra med ödlan. Ser då den mörkaste ondaste demonen som man kan tänka sig stå och rota runt i terrariet, bara man tänker tillbaka på det så ryser jag

Alltså, luva och helsvart kappa precis som döden själv. Jag förstår direkt att detta inte skall ses av mänskligheten utan det är för att jag genom kameran kollar på döden som det gick.
Så fort jag ser döden och förstår det hela blir jag paralyserad och stel av skräck och döden ser rätt in i kameran på mig men den jävligste blicken som finns. Jag tror jag skall dö när den skriker ut ett demonskrik och börjar springa mot mig.. Jag kan inte röra mig utan är låst i en position där jag sitter och kollar på datorskärmen och ser demonen springa mot mig..

Jag försöker göra motstånd och skrika men får en ytterligare magi på mig så munnen försvinner och jag ger upp hoppet. En rolig detalj är att jag lyckas peka finger mot döden, låter jävligt kul nu i efterhand men då var det blodigt allvar och jag vet inte varför jag gjorde det. Ville antagligen få en värdig död.

När jag sakta dör och smälter bort så får jag meddelandet att jag kommer att vakna och glömt bort allting och fortsätta mitt liv som vanligt utan att kunna berätta hemligheten vidare. Vaknar med ett ryck liggandes med magen mot madrassen och under två kuddar över mig.

Kunde knappt andas och antar det var det som fick mig att börja panika i drömmen Klockan var ungefär 4 på natten och när jag vaknade så förstod jag inte att det var en dröm och fokuserade bara på att komma ihåg händelsen så att jag kunde sätta dit demonen/döden efteråt >.<
Hemsk upplevelse som jag inte varit med om förr!
Jävlas schysst mardröm
Du får hugga huvudet av döden nästa gång om den kommer.
Citera
2009-03-30, 20:55
Medlem
Ingoteras avatar
Jag drömde att jag, min pappa & min bror plockade cannabisplantor på månen.
Plus lite annat om elefantfiske och annat....
Citera
2009-04-01, 00:31
Medlem
FuryWithins avatar
Jag drömde att jag åkte i en bil med en gammal klass kompis, deras familj, och en tjej i min klass. Vi åker i en stad och när vi kommer utan för den så kommer det några bilar som det är 30-40 åriga män i. Dom skriker och drygar med oss. Så då bestämmer föraren min kompis far att köra ifrån dom. Han ökar hasigheten men en krafig ökning (kändes som 40km till 300km på 10 seck). Tilsut stegrar bilen och jag flyger ut ur den. Själv ligger jag där i ett dike precis vid en sväng(ligger i inre kurvan och ser ut på en vacker utsikt). Men då kommer en av männen som vart förbannade när vi körde om. Han försöker då voldta mig. Han kommer närmare och tar tag i mina händer... Men jag bestämmer för att bryta två fingrar när han kommer nära. I andra drömmen så är jag på ett fält där det ser ut att varit festival. Det ligger ölburkar gamla papper ,solar, tält mm Sen ser jag 5-6 personer som skrattar och tittar på en person som ligger i kortbyxer, han har stuckit ett antal 2 cm i diameter pinnar igenom kroppen på många ställen(antar att jag fått det från dirty sanshes), efter ett tag så bryter min brors gammla kompis armen på han. Direkt efter det så har jag själv pinnar i kroppen och ligger ner.Jag får inte panik utan tar långsamt ut en som sitter längs hela vadmuskeln och då ser jag mosig mörkbrun-röd köttsubstans som följer med den, sen kommer jag inte ihåg mer. Min sista dröm var jätte trevlig träffade en gammal tjej i min förra klass och pratar med henne länge. Under alla drömmar så var jag aldrig rädd eller nervös utan helt lugn, det ända som jag reagerade på när dom knäkte armen på personen, då hoppade jag till när jag sov, men inte vaknade. Vaknade sedan och var inte rädd då häller. VARFÖR ?

Sovdags ^^ ses

Edit : Jag drömde även att jag berättade för min kompisar att jag hade drömt en så konstig dröm.
Senast redigerad av FuryWithin 2009-04-01 kl. 01:20.
Citera
2009-04-01, 00:43
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuryWithin
Jag drömde att jag åkte i en bil med en gammal klass kompis, deras familj, och en tjej i min klass. Vi åker i en stad och när vi kommer utan för den så kommer det några bilar som det är 30-40 åriga män i. Dom skriker och drygar med oss. Så då bestämmer föraren min kompis far att köra ifrån dom. Han ökar hasigheten men en krafig ökning (kändes som 40km till 300km på 10 seck). Tilsut stegrar bilen och jag flyger ut ur den. Själv ligger jag där i ett dike precis vid en sväng(ligger i inre kurvan och ser ut på en vacker utsikt). Men då kommer en av männen som vart förbannade när vi körde om. Han försöker då voldta mig. Han kommer närmare och tar tag i mina händer... Men jag bestämmer för att bryta två fingrar när han kommer nära. I andra drömmen så är jag på ett fält där det ser ut att varit festival. Det ligger ölburkar gamla papper ,solar, tält mm Sen ser jag 5-6 personer som skrattar och tittar på en person som ligger i kortbyxer, han har stuckit ett antal 2 cm i diameter pinnar igenom kroppen på många ställen(antar att jag fått det från dirty sanshes), efter ett tag så bryter min brors gammla kompis armen på han. Direkt efter det så har jag själv pinnar i kroppen och ligger ner.Jag får inte panik utan tar långsamt ut en som sitter längs hela vadmuskeln och då ser jag mosig mörkbrun-röd köttsubstans som följer med den, sen kommer jag inte ihåg mer. Min sista dröm var jätte trevlig träffade en gammal tjej i min förra klass och pratar med henne länge. Under alla drömmar så var jag aldrig rädd eller nervös utan helt lugn, det ända som jag reagerade på när dom knäkte armen på personen, då hoppade jag till när jag sov, men inte vaknade. Vaknade sedan och var inte rädd då häller. VARFÖR ?

Sovdags ^^ ses

Hahaaa Samlar du på bokstavsklossar eller? <--(Minns mig! )
Citera
2009-04-01, 01:17
Medlem
FuryWithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Hahaaa Samlar du på bokstavsklossar eller? <--(Minns mig! )

Försår inte riktigt vad du menar, jag har lite dyslexi om det var det du menade.
Citera
2009-04-01, 07:25
Medlem
VampireLestats avatar
Drömmde att jag fick ett kravbrev från IPRED, satt i rättegången och allt möjligt, sen vaknade jag med ett ryck, som tur var.
Citera
2009-04-01, 21:10
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Drömmde att jag fick ett kravbrev från IPRED, satt i rättegången och allt möjligt, sen vaknade jag med ett ryck, som tur var.
Får hoppas det inte var en sanndröm då
Citera
2009-04-01, 21:13
Medlem
jonts avatar
var och cyklade med en assnygg tjej som jag känner , sedan stannade vi och åk korv vid sibylla och hade sex. sen vaknade jag FAN
Citera
2009-04-05, 11:40
Medlem
Krafses avatar
Drömde att jag var i hallen, också kom det en äcklig gubbe krälandes på golvet. Den såg ut ungefär som på denna bilden fast mer grå:

http://www.wfrd.com/Portals/0/Album%...rs/trivium.jpg

Hur som helst så försvann den (blev till sand och "rann ur existensen") för att sedan "sprängas fram" ur intet igen och kravla sig närmare, sen blev den till sand och försvann igen. Den var mycket aggressiv och skulle ta mig.
Att sprängas fram från ingenstans för att sedan rinna bort igen upprepades några gånger tills jag tröttnade på eländet och gick och gjorde något annat.
Citera
2009-04-19, 21:22
Medlem
MaxDLs avatar
Jag drömde att det var fullt med stora cheferhundar/pitbull av något större slag (stoora hundar typ upp till midjan på mig) och dem gick mot mig sedan och dem såg väldigt hotfulla ut i början.. Jag kommer ihåg att jag tänkte "oj oj oj.. nu får jag ta det försiktigt här.." Men sen la dom sig ner vid mig och jag blev deras flockledare presis som i programmet the Dog Whisperer (inte sett något program nyligen). Det var en ganska mäktig dröm att jag tämjde dem enbart med min blick och sen låg dom vid min sida ca 10 stycken
Citera
2009-04-23, 17:26
Moderator
NewDeers avatar
Inatt drömde jag att jag hade sex med en delfin

Jag låg på en brygga och hon hoppade upp från vattnet och smekte mig. Vi hade väl inte riktig sex direkt, men hon var väldigt len och jag blev upphetsad.
Seriöst, sex med en fisk? Vågar jag nånsin somna igen?
Citera
2009-04-23, 20:39
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Inatt drömde jag att jag hade sex med en delfin

Jag låg på en brygga och hon hoppade upp från vattnet och smekte mig. Vi hade väl inte riktig sex direkt, men hon var väldigt len och jag blev upphetsad.
Seriöst, sex med en fisk? Vågar jag nånsin somna igen?
hehe kanske en perversion du har på G där

Jag drömde att en blatte fick stanna kvar i min lägenhet av någon anledning när jag skulle ut (vet ej var) och när jag kom tillbaka så hade han trashat varenda värdeful pryl i mitt hem.. Dessutom hade han lyft ur toaletten ur golvet och ställt den vid sidan så avloppet var helt öppet och det luktade för jävligt. Han hade även slitit loss varenda avlopp/vattenledning så jag kunde inte få något vatten heller. Jag blev törstig efter ett tag. Jag tänkte i drömmen "Jag hoppas detta går på försäkringen."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in