Citat:
Ursprungligen postat av
Timewave-Zero
drömde att jag gick in på en restaurang i något land och sjöng denna för tyska turister
http://m.youtube.com/watch?v=L2Awt3duSzI
och lite mer men jag minns inte så mycket
Sjukt pinsamt var det
Lite roligt då jag drömde att min polare visade mig en porrfilm på datorn, en snubbe som spelade Hitler och var jättelik honom, allting var i färg.
Minns även jag var på fest och vi satt massa folk utomhus, en liten tjej som satt brevid mig började flörta och snacka, minns bara vi snackade om skumma saker man kunde äta och endå leva ett normalt liv, varpå jag sa att en gubbe i Sverige har käkat frukt i massa år och aldrig blivit sjuk.
Sedan frågar hon "vilken är din favoritfilm?"
-"jadu. Gissa!"
"The butterfly effect"
-"hur fan visste du det. Kollat min facebook elr"
Nu befinner jag mig på vallgraven, inne på slottet i Landskrona, det är mörkt och där är lyktor och stearinljus nästan utsprida överallt.
På marken står det saker skrivna med spray eller pennor av nå slag, rött och blått mest. "Vila i frid" "Vi saknar dig" och hjärtan samt blommor.
Jag fortsätter tills jag kommer till en stor parkering där några bilar står parkerade längre bort, en svart och en röd, jag fick klättra upp på en liten mur och stod då en bit ovanför marken och såg en bra bit över hela parkeringen.
Inga folk syns någonstans, men en häst börjar gå emot mig, jag blir rädd och springer ifrån den och väcker mig själv genom att tänka "vakna nu vakna"