Jag befinner mig i pappas gamla företagslokal med två kvinnor, och av någon anledning är det meningen att jag ska döda dom. Det skulle tydligen gynna mig på något sätt. Jag har ett vagt minne av att jag smyger mig bakom en av kvinnorna och skär halsen av henne, den andra bryter jag nacken av. Det här var en väldigt realistisk dröm och känndes mycket verklig och det roliga var att det var så enormt tillfredställande att ha ihjäl mina offer. Jag kommer inte bara ihåg att det kändes skönt utan jag kommer ihåg själva känslan som jag hade kvar en bra tid efter uppvaknandet. Jag känner faktiskt att jag nu förstår vad det är för något som driver seriemördare, det var som en orgasm av ren lycka och tillfredställelse.
Så var det fortsättningen: Jag skär av benen på den ena kvinnan, den andra existerar inte i min dröm längre. Precis så där högt upp så att lårbensledkapseln syns. Jag går för att hämta soppåsar för att stoppa liket i, men när jag är på väg ångrar jag att jag styckade henne, för jag kom på att jag kunde ha knullat henne, och det är ju inte så trevligt att göra det med ett lik som man har skurit av benen på? Jag vänder om och tänker förmodligen knulla henne ändå. Och då vaknar jag.
Slå det om ni kan