2004-07-22, 12:19
Medlem
cbwhores avatar
Några släktingar skulle åka bil. En av dem, en kusin, hade blivit modette (?). Hon hade även herpes. Vi tog min bil och stoppade den i bagageluckan på deras större bil. Sen åkte vi. Kopplingen var tvungen att pumpas igång.
Citera
2004-07-22, 16:18
Medlem
skinners avatar
jag drömde att jag hade en död tjej kopplad till min server-dator. det gick små sladdar från datorn till olika kroppsdelar. sen var jag tvunen att göra mig av med ena halvan (av hennes kropp) som låg i en säck. jag lade den i en bil och torsten flick skulle köra. men det blev jag som körde (jag kan inte köra bil i verkligheten). den döda tjejen var uppstyckad och låg i olika påsar. vi stannade i södertälje och jag gick ut med en plastpåse, men så såg jag att hennes avhuggna huvud syntes igenom. jag lade påsen i en papperspåse. jag glömmde bilnyckeln i tändningen och bilen var låst. mikael persbrandt (stavn.?) kom och tog mig i hand och hjälpte mig in i bilen igen.

sen drömde jag att min flickvän var otrogen.
Citera
2004-07-23, 20:12
Medlem
jag upplevde den starkaste dröm jag någonsin haft igår natt.
jag och en tjej simmade och kystes i en slags bassäng och den känslan jag hade när vi omfamnade varandra och kysstes var total kärlek och lust, helt fantastiskt!
Citera
2004-07-23, 21:06
Bannlyst
Usch jag har haft det dåligt med drömmar senaste dagarna. Det enda jag minns är fragment från en där jag trampade på en motionscykel, riktigt kände motståndet för varje tramptag och samtidigt så åt jag eller stoppade ned bläckpännor i halsen. Jag vaknade av kväljningskänslorna jag fick.
Citera
2004-07-23, 21:32
Medlem
Jomazis avatar
Drömmer ibland att jag blir jagad av något odefinierbart. Sen förvandlas en människa i närheten till en vampyr och ska precis till att bita mig i halsen. Då får jag någon form "lucid dreaming" upplevelse och kommer plötsligt på att jag kan kontrollera vad som händer, så jag förvandlar mig till en robot. Vampyren slår jag sönder, den splittras ungefär som en jordklimp. Precis när jag ska börja slakta vampyrjäklarna (nu är alla människor omvandlade till vampyrer) så vaknar jag.

Som liten minns jag att jag ofta kunde kontrollera lite av händelseförloppet i mina drömmar, exempelvis vaknade jag alltid om jag slängde mig ner i vatten (flod, sjöar, havet)
Citera
2004-07-23, 21:40
Medlem
BigBabyJesuss avatar
I natt var jag en Compton-neger.

Jodå, huxflux var jag bosatt i L.A, Jag var svart och hade corn row-frisyr och var tydligen en riktig badass för diverse gäng försökte värva mig.

Jag gick med i Crips (tror jag, eftersom jag hade blå skjorta). Tiden därefter spenderade jag med mina nyfunna vänner och gjorde sånt som vänner gör mest. Spelade domino, drack 40s, sköt ihjäl folk till höger och vänster och rökte crack. Levde livet helt enkelt. Ha ha jag fasade hela tiden för att dom skulle upptäcka att jag bara var en fejk från Sverige. men det gjorde dom inte.

Tillslut blev jag efterlyst av polisen och nu tror jag drömmen gör en fullkomligt logisk vändning (eller så drömde jag detta senare under natten) men helt plötsligt var jag på en SL-buss och jag var flintskallig och på väg att prova ut en tupé. Jag vaknade kallsvettig!

Analys tack!
Citera
2004-07-26, 15:37
Medlem
Linkolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBabyJesus
I natt var jag en Compton-neger.

Jodå, huxflux var jag bosatt i L.A, Jag var svart och hade corn row-frisyr och var tydligen en riktig badass för diverse gäng försökte värva mig.

Jag gick med i Crips (tror jag, eftersom jag hade blå skjorta). Tiden därefter spenderade jag med mina nyfunna vänner och gjorde sånt som vänner gör mest. Spelade domino, drack 40s, sköt ihjäl folk till höger och vänster och rökte crack. Levde livet helt enkelt. Ha ha jag fasade hela tiden för att dom skulle upptäcka att jag bara var en fejk från Sverige. men det gjorde dom inte.

Tillslut blev jag efterlyst av polisen och nu tror jag drömmen gör en fullkomligt logisk vändning (eller så drömde jag detta senare under natten) men helt plötsligt var jag på en SL-buss och jag var flintskallig och på väg att prova ut en tupé. Jag vaknade kallsvettig!

Analys tack!

Det är efterföljderna av en överdos rap relaterad musik.
Citera
2004-08-07, 18:18
Medlem
cbwhores avatar
Jag och en kompis frågade en av kockarna efter vägen. Han pekade på det rullande bandet, som ledde till en köttkvarn. Egentligen var det ett skämt från hans sida, men jag insåg snart att det hela var ett spel. Det gällde att vi skulle mala ner våra kroppar för att komma till nästa nivå. I början var det lätt och bara att låta kroppen malas ner. Snart blev det svårare och man var tvungen att använda speciella tekniker, tillsätta olika vätskor osv.
Citera
2004-08-08, 01:14
Medlem
Misslyckans avatar
drömde att jag var knarkad, och alla bekanta (vänner har jag inte) samt familjen skrek och var asförbannade på mig

jag tror detta var den näst mest känsloladded drömmen jag hade, men denna gång var jag helt apatisk, jag velade bara vara knarkad, knulla och gå runt och anarkista hela tiden och skita i precis allt och alla
Citera
2004-08-08, 22:26
Medlem
Telefons avatar
Jag praktiserar hos en revesionsfirma. Chefen berömmer mig flera gånger för att jag är så duktig. När jag ska hem tar jag tunnelbanan. Isamma vagn står ett gäng syrianer. Efter ett tag glider de fram till mig och börjar mucka. När tåget stannar försöker jag gå ut, men en av dem blockerar vägen. jag ger honom en smäll och han tar fram en kniv och börjar skära mig. Jag springer ner på spåret medan syrianerna öppna eld mot mig. Snabbt kommer jag ner på en liten avsats som går längst en husvägg. Där springer jag så fort att jag sedan börjar sväva.
Citera
2004-08-08, 23:34
Medlem
The Barrs avatar
Jag befinner mig i pappas gamla företagslokal med två kvinnor, och av någon anledning är det meningen att jag ska döda dom. Det skulle tydligen gynna mig på något sätt. Jag har ett vagt minne av att jag smyger mig bakom en av kvinnorna och skär halsen av henne, den andra bryter jag nacken av. Det här var en väldigt realistisk dröm och känndes mycket verklig och det roliga var att det var så enormt tillfredställande att ha ihjäl mina offer. Jag kommer inte bara ihåg att det kändes skönt utan jag kommer ihåg själva känslan som jag hade kvar en bra tid efter uppvaknandet. Jag känner faktiskt att jag nu förstår vad det är för något som driver seriemördare, det var som en orgasm av ren lycka och tillfredställelse.

Så var det fortsättningen: Jag skär av benen på den ena kvinnan, den andra existerar inte i min dröm längre. Precis så där högt upp så att lårbensledkapseln syns. Jag går för att hämta soppåsar för att stoppa liket i, men när jag är på väg ångrar jag att jag styckade henne, för jag kom på att jag kunde ha knullat henne, och det är ju inte så trevligt att göra det med ett lik som man har skurit av benen på? Jag vänder om och tänker förmodligen knulla henne ändå. Och då vaknar jag.

Slå det om ni kan
Citera
2004-08-09, 00:53
Medlem
VelvetElviss avatar
I en dröm jag haft klättrade jag ner i en hemlig källare i en trädgård. Jag knallade runt lite och plötsligt hoppar en naken man insmord i bajs fram. Han skriker och härjar och börjar jaga mig medans han kladdar på allt vi springer förbi. Han kommer närmre och närmre, och slutligen vaknade av mina kväljningar. Mindre trevligt.

I en annan dröm sågade min syrras man ner ett par träd. I ett av träden bor en familj kaniner som jag fattar tycke för. Men de blir inte rädda och springer iväg, utan sitter kvar i stubben allt medan sågen kommer närmre. Snart har han sågat rakt in i kaninboet, men hinner stanna upp innan kaninerna blir mos. Men dom där kaninerna springer (skuttar?) inte iväg för det, för de blir nyfikna på sågen, som fortfarande är igång, och ska dit och nosa. Dom blir förstås mos. Trevligare än den förra iaf...

Jag visste det. Det är något fel på mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in