2008-10-16, 11:29
Medlem
DarkPrincesss avatar
Inatt drömde jag att jag befann mig på en stor tågstation, försökte hitta utgången men det fanns ingen så jag irrade omkring. Runtomkring mig sprang massa människor mot sina tåg. Tågen såg väldigt gamla ut, typ 1930-tal eller liknande och människorna var klädda i den tidens kläder.

Jag tror jag varit på denna tågstationen i verkligheten en gång, den ligger i London, men då var där inga tåg från äldre tider och det fanns massor av utgångar och modernt klädda människor.
Citera
2008-10-16, 14:08
Medlem
nosheoldwomans avatar
Jag drömde att jag ville ha sushi på en sushiresturang. Men vad jag fick var inte sushi, det var bara små köttbitar och ingenting annat. Jag sa att jag inte fått sushi men de förstod inte vad jag menade. Fisk hade de aldrig hört talas om och jag blev jättefrustrerad. Det kändes inte som en så jobbig dröm, men jag vaknade med känslan att jag hade haft en rätt jobbig mardröm.
Citera
2008-10-20, 22:22
Medlem
knekt sparvs avatar
Inatt vet jag inte, men i helgen drömde jag om Rudolph Valentino. <3
Det var minst sagt trevligt...
Citera
2008-10-20, 22:42
Medlem
Jag är ofta och åker tåg, tunnelbana eller buss i mina drömmar. Dock var det så inatt att jag stod brevid ett tågspår. Flera människor stod brevid och vissa stod på själva spåret.
Då kommer ett tåg farande, och kör över de människorna som stod på spåret. Det blev ett riktigt blodbad.

Helskum dröm.
Citera
2008-10-21, 07:55
Medlem
Krafses avatar
Inatt drömde jag att jag fick hemorrojder. Jag var och pillade mig i röven också kände jag hur det började värka mer och mer, sen när jag skulle fisa så åkte tarmen ut en bit så jag fick nästan panik. Tryckte tillbaks den igen och sen var det bra.

Kan tillgga att jag var lite skraj när jag vaknade också, men jag tror inte det var hemorrojder på riktigt, har inte känt av något varken idag eller någon annan dag. Men det är väl bara en tidsfråga innan hela helvetet brakar loss där bak, så mycket som man sitter vid datorn. :/
Citera
2008-10-21, 11:20
Medlem
TheBoots avatar
Jag drömde att Scully & Mulder var i min lägenhet och letade efter fildelning
Citera
2008-10-21, 11:23
Medlem
jq515fphs42s avatar
Drömde att min lillebror höll på att leta igenom min historik på datorn för att kolla om jag hade sökt efter porr
Citera
2008-10-21, 13:44
Medlem
Brakkisaths avatar
Inatt drömde jag att jag var ute i en ökenstad, Där ute så var jag tillsamans med ett folk.. svårt att förklara dom men dom var smidiga som katter och hade lite inslag av katter i generna.. men dom var människor och dom bodde där och på något sätt var dom utsatta för ninjor, Svartklädda män med skjutvapen och masker för ansiktena.

Iaf dom där ninjorna försökte överta det där stället genom att döda oss.
Och jag hade ett vapen med ett skitbra sikte på, Jag menar typ ett automatvapen med ett sikte på 2-3km..
Hux-flux så var ninjorna i närheten och jag kommer i close-combat med en av ninjorna som visar sig vara en jävligt bra vän.. vi pratar lite där han säger att en speciell ninja är ute efter mig.. efter det hade vi en "30-tals boxnings fight"
= Jag delar ett slag mot hans ansikte, han delar ett slag mot mitt ansikte...
Så i ungefär några minuter.

Vaknar av att det ringer i min telefon och jag blir arg och dricker kaffe.

.. Lite slummigt p.g.a dåligt minne.
Citera
2008-10-21, 13:53
Medlem
Liberaliss avatar
Jag drömde att jag och min tjej bodde på ett hotell ute i värmen. Hon hade bestämt att hon skulle ha sex med hotelldirektören och jag sa att det var okej, bara hon skulle suga av mig först. Hon gjorde som jag sa och efter att hon sugit av mig kom direktören in i rummet. Jag blev sur och kastade ut honom genom fönstret. Efter det skrek jag i min vrede till min tjej:
"DU ÄR FAN DUM I HUVUDET, JÄVLA HORA!"
Sen fortsatte vi med sexakten
Citera
2008-10-21, 14:38
Medlem
DarkPrincesss avatar
Inatt drömde jag att jag befann mig med min familj (son och make) på ett tåg. En tågvärd (?) ropade ut "helvetet nästa" och på den hållplatsen, där gick jag av. Kommer inte ihåg om resten av familjen gjorde det men det hoppas jag inte.
Citera
2008-10-21, 17:33
Medlem
oppositas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPrincess
Inatt drömde jag att jag befann mig med min familj (son och make) på ett tåg. En tågvärd (?) ropade ut "helvetet nästa" och på den hållplatsen, där gick jag av. Kommer inte ihåg om resten av familjen gjorde det men det hoppas jag inte.

Låter illa det där... :P

Drömde om en cirkus eller liknande och en massa plågade djur... Det gjorde mig jättearg och upprörd.
Citera
2008-10-22, 19:05
Medlem
zelamers avatar
En riktigt skum dröm från inatt:

Drömde att jag diskuterade döden med någon och jag tyckte det verkade så jävla dumt och orättvist att man lever ett helt liv och sen inte "får något" av det. Blotta tanken verkade skitkorkad och jag var ruskigt irriterad på hur det funkar. Jag tyckte att det minsta man borde kunna begära är att få svar på alla frågor man någonsin har ställt sig. Den jag diskuterade med sa då att jag skulle bli religiös.

Vetefan vem jag diskuterade med. Såg aldrig personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in