Får man fråga hur gammal du är? Särskrivningar, felstavningar och så vill du ha tips på nybörjarsnus.
Hur många personer över 16 planerar att börja snusa utan att ha erfarna vänner?
Senast redigerad av TanTan 2010-12-08 kl. 22:37.
Får man fråga hur gammal du är? Särskrivningar, felstavningar och så vill du ha tips på nybörjarsnus.
Hur många personer över 16 planerar att börja snusa utan att ha erfarna vänner?
jag snusade när jag var yngre men tappade suget och tyckte inte det var nåt speciellt eller gott för den delen men nu har jag ett riktigt sug efter det :S
den första snusen va Scruf tranbär, den starkaste e Grov svart den svagaste e göteborgs rapé mini. men den godaste Chaini Khaini mango fast det egentligen inte e snus..
Villket snus var det första du tog? villket tycker du är svagast och starkast? Godast?
Ettan lös, svagaste måste vara alla mini portioner som innehåller 4mg nikotin. Första gången man testa Thunder Extra Stark Wintergreen fick man en najs buzz, och nu snusar jag General Ekstra Stark Lös för tillfället får en liten buzz av den också ifall jag tar den direkt jag vaknar t.ex eller varit utan snus länge, dock så känner jag inget av portion varianten. Godast är mycket svår fråga men sitter atm med en dosa Gotlänskt julesnus lös funkar fint så här i jul tider.
Min första snus var Skoal lös med körsbärssmak,svalde nästan hela prillan
Godast enligt mig är Montecristo portion
Det är dock dip, inte snus. Två helt olika produktionsprocesser.
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
18 en grej till jag tänkte på att snusa är ju väldigt ''manligt'' kan då snus har en Testosteron
höjande effekt tro?
Var det en seriös fråga?
Alt. 1
Självklart är snus testosteronhöjande! Mina bollar är konstant svullna av all testosteron jag producerar, och mina muskler sväller var dag.
Alt. 2
Om du menar testosteronhöjande i form av att snus innehåller testosteron måste jag ändra min historia till att mina bollar skrumpnar var dag, och mina muskler sväller var dag.
Jag tycker det är tvärt om! Fast beror väl lite på hur bra man bakar den.
Tycker även att det smakar rävpiss då en portionssnus börjar rinna. Usch å fy..
Första prillan var en Grov lös. Svagast måste ju vara valfri Catch, Starkast vettefan. Godast är ju definitivt General lös, funkar perfekt att börja med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!