2010-12-08, 21:06
Medlem
Hej det är så att ja tänker köpa en Iphone 4 men kontant hos tele2 butiken inne i stan.. o ja undrar hur mycket kostar det att försäkra mobilen mot stöld o allt annat.

Och jag vill ju kunna surfa men vill verkligen inte ha något AB osv men hos comviq kan man ju ladda på kortet med 295kr o få " fri " surf.. men undrar hur e hastigheten ? gåre snabbt så man inte måste hålla på vänta ifall man typ e inne på youtube eller ska in på olika hemsidor?

Tacksam för svar !
Citera
2010-12-08, 21:11
Medlem
pellesvansloess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peshmargaa
Hej det är så att ja tänker köpa en Iphone 4 men kontant hos tele2 butiken inne i stan.. o ja undrar hur mycket kostar det att försäkra mobilen mot stöld o allt annat.

Och jag vill ju kunna surfa men vill verkligen inte ha något AB osv men hos comviq kan man ju ladda på kortet med 295kr o få " fri " surf.. men undrar hur e hastigheten ? gåre snabbt så man inte måste hålla på vänta ifall man typ e inne på youtube eller ska in på olika hemsidor?

Tacksam för svar !

Jag har för mig att försäkringen går på 1500 kronor.

Hastigheten för mig (Har dock AB) går förvånande bra. Har 1 gig surf varje månad, men kommer inte upp till det, och då använder jag spotify dagligen.

Betalar förövrigt 289:- i månaden för mitt AB med 1 gig surf,
Senast redigerad av pellesvansloes 2010-12-08 kl. 21:16.
Citera
2010-12-08, 21:25
Medlem
Ahaa okej, för är väldigt fundersam över hastigheten när man laddar på.. vill ju inte sitta o vänta på att en video ska ladda i 10 min eller att vänta mer än " normal " för att komma in på en sida o vänta tills att laddat klart haha :P
Citera
2010-12-08, 21:35
Medlem
pellesvansloess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peshmargaa
Ahaa okej, för är väldigt fundersam över hastigheten när man laddar på.. vill ju inte sitta o vänta på att en video ska ladda i 10 min eller att vänta mer än " normal " för att komma in på en sida o vänta tills att laddat klart haha :P

Nej så uppfattar jag absolut inte det, beror väl kanske på vart du bor. Jag bor i en stad i MellanSverige och mitt Spotify "laggar" ingenting
Citera
2010-12-08, 21:46
Medlem
Aha okej, aa samma här i en stor stad.. men vill veta ifall det är skillnad på hastigheterna om man har kontantkort eller ab hos tele2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in