• 1
  • 2
2004-07-19, 14:17
Medlem
Valnirs avatar
Fick reda på lite roligt skvaller från en vän igår. Den vännen känner Izabelle filling som har varit ihop med Nick förut.Izabelle hade varit på fest med dom och pratat lite.På festen hade både Nick och Paris sagt, tydligen helt öppet: Att dom låtsades vara ihop för att de,och särskilt Nick ska få mer PR nu när han ska försöka sig på en solo karriär.Dom har inga planer på att flytta till sthlm..Lite synd,vi hade kunnat byta ut nåra av våra B-kändisar mot dom..
Citera
2004-07-20, 00:17
Medlem
-jOE!s avatar
Ring Aftonbladet och Herr Nyhlen, det här är ju ett mega-scoop!
Citera
2004-07-20, 00:21
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ursäkta en icke insatt - och jag låtsas verkligen inte - men vem fan är Paris och Nick?

Är det Paris Hilton? (Den enda som av någon anledning dyker upp i skallen)

Och varför är detta en nyhet? Jag är inte heller ihop med någon Paris ...
Citera
2004-07-20, 00:38
Medlem
paris hilton och nick carter (fd backstreet boys)
Citera
2004-07-20, 10:46
Medlem
Valnirs avatar
Detta är skvaller ,... i forumet skvaller ,... som är ett underforum till medier & journalistik.Därför kära Ruskigbuss,.. är detta inlägg inskrivet i forumet skvaller
Citera
2004-07-20, 10:51
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valnir
Detta är skvaller ,... i forumet skvaller ,... som är ett underforum till medier & journalistik.Därför kära Ruskigbuss,.. är detta inlägg inskrivet i forumet skvaller

Jodå Valnir - jag har fattat konceptet skvaller.

Men - om man inte vet vem som det skvallras om så måste det väl vara tillåtet att ställa frågor?

Alltså - varför är det en nyhet att Paris Hilton inte är ihop med Nick Carter?
Som sagt jag är inte heller ihop med Paris Hilton (eller för den delen Nick Carter).

Jaja, om jag verkligen brydde mig så skulle jag väl söka efter eventuell koppling däremellan. Du behöver inte svara.
Citera
2004-07-20, 10:56
Medlem
Det är en nyhet, eller iaf ett någorlunda intressant skvaller för kärringar, därför att de är ett av världens hetaste kändispar just nu och bl. a. följdes likt ett kungapar av Herr Nyhlén & Co när de besökte Sverige för någon vecka sedan och var så lyckliga så lyckliga...
Dagliga uppdateringar på vad de gjorde, med vem mn sällan varför, precis som det skall vara alltså

Och det är väl redans kul att det inte ens är sanning de talar!?

Citera
2004-07-20, 11:15
Medlem
Valnirs avatar
Jag kanske va lite väl sarkastisk/ironisk... Men om du läst tidningarna de senaste månaderna kan du inte ha missat denna "nyhet".
Jag fick historien bekräftad igen igår(man vill inte fara med osanning ).Bara en PR grej.
Citera
2004-07-24, 22:05
Medlem
Verkar faktiskt som om du har haft rätt!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...509300,00.html

Citat:
Carter gråter inte över sitt nya liv som singel.
Direkt efter tillkännagivandet gick han enligt sin talesperson "ut och firade med sin manager och sina kompisar".
- Jag är i min bästa ålder. Jag är tillbaka i studion med grabbarna (Backstreet Boys) och har en turne på gång, sa han.
BSB släpper en platta i höst och ger sig i september ut på turne.

Om man går ut och festar på en gång efter man gjort slut med någon så fanns det antagligen inte mycket känslor i deras förhållande vilket styrker påståendet att det hela var en pr-grej. Tro mig, jag vet. Jag och min tjej gjorde slut i måndags.
Citera
2004-07-24, 22:56
Medlem
Nidstangs avatar
Även Expressen berättar denna livsviktiga nyhet...
http://www.expressen.se/index.jsp?a=163394
Citera
2004-07-25, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Om man går ut och festar på en gång efter man gjort slut med någon så fanns det antagligen inte mycket känslor i deras förhållande vilket styrker påståendet att det hela var en pr-grej. Tro mig, jag vet. Jag och min tjej gjorde slut i måndags.

Roligaste inlägget idag, man måste kunna bjuda på sig själv

hahaha... Du är ett reklamjippo eller vadå? lol
*skitkul*
Citera
2004-07-25, 01:14
Medlem
Riktigt roligt eller hur.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera