Citat:
Ursprungligen postat av
echoesofglory
Vaddå egentligen? Det finns ju en obduktionrapport, tror du den är fejkad? Han led av vitiligo, och dog av den medicin han fick från sin läkare som dömdes till fängelse. Han led inte av AIDs.
Ingen ifrågasätter att MJ inte borde sovit med barn som inte var hans, men frågan är om han utnyttjade någon sexuellt vilket han inte är dömd för, eller som det inte finns trovärdiga bevis för. Allt pekar i min mening på att det är pengar dessa familjer vill åt.
Nej, jag visste inte att han blivit obducerad och att dödsorsaken skall ha varit vitiligo? Jag visste inte heller att man blev successivt försvagad, utmärglad och inkontinent och i behov av egen läkare så att man kunde medicineras hårt med narkotikaklassade mediciner av vitiligo? Men nu vet jag. Ursäkta att jag undrade, jag har bara tyckt att han från sina sista år i livet såg ut som någon som utvecklat AIDS.
Men ändå... Ja, jag kan alla gånger tro att när en kändis dör så kan nog alla gånger obduktionsrapporter vara fejkade. Men innan du skäller ut mig igen- nej, jag har inte läst den, obduktionsrapporten från Michael Jacksons döda kropp. Säkert stod där klart och tydligt att han bröts successivt ner av säkert typiska symtom av vitiligo. Kanske barmhärtighetsmördades han rent av? Som i överenskommelse att när den där vitiligon(?!!!!!) gjort honom utmärglad och fått honom att tappa funktioner som att förmåga att hålla urin, så kanske han ville dö? Men uch och fy mig, det var dumt av mig att anta att han alla gånger hade AIDS.