2010-06-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotnet
Ja vi får väl se imorgon ifall han återuppstår på årsdagen eller om han verkligen är död. Än så länge tror jag på vad jag sett och jag tror att han är död men ändå så tycker jag bevisen som uppkommit åtminstone detta med att Dave Dave har skrämmande likheter med MJ. Har dock hoppats sen dag 1 att allt skulle vara fake och han ska återuppstå men o andra sidan kan jag inte förstå varför han skulle gå igenom allt detta för att återuppstå 1 år senare. Ingen logik i det hela dock upp till bevis imorgon!

År du dum på riktigt .. eller ???återuppstår på dödsdagen???? va faan har du rökt kan man fråga
Sök upp närmaste psykakut du kommer att tacka mig för det rådet när du fått hjälp .. det du tror är inte ett friskt beteende och när man tror att döda personer ska återuppstå och dom döda skall åter vandra på jorden ... kom igen .. sök hjälp så mina barn slipper möta dig på gatan ...
Citera
2010-06-24, 23:46
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
År du dum på riktigt .. eller ???återuppstår på dödsdagen???? va faan har du rökt kan man fråga
Sök upp närmaste psykakut du kommer att tacka mig för det rådet när du fått hjälp .. det du tror är inte ett friskt beteende och när man tror att döda personer ska återuppstå och dom döda skall åter vandra på jorden ... kom igen .. sök hjälp så mina barn slipper möta dig på gatan ...

Det är nog många många fans till MJ som borde söka hjälp. Visst, jag är ganska besatt av MJ men inte så pass att jag tror att han inte är död/ att han kommer att återuppstå. Någon måtta måste det ju finnas!!

Fast folk tror ju att MJ har fejkat sin död och kommer därför att visa sig på årdagen.

Folk har svårt att ta in saker..
Citera
2010-06-24, 23:51
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Sluta och flumma nu era rövar... MJ är död räcker inte det va .. lägg av för faan han är död död död död´...
ok sorry thats it samma som när Elvis dog... han är oxå död dödö död död .. om ni inte fattat så dör nämligen människor ibland ... systrar mamma pappa broder brylling kusin ... ja även idoler dör ..

sluta och bete er som dumhuvven och acceptera att MJ är död förtsätt att göra det bästa av erat liv och var lyckliga och glada så länge ni lever ... FÖR FAAN!!!

åh nej inte du igen ..
Citera
2010-06-25, 00:08
Medlem
billig22s avatar
Skulle inte bli förvånad om Michael Jackson dyker upp imorn på 1-års dagen och har lösningen till alla världens problem
Citera
2010-06-25, 00:12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billig22
Skulle inte bli förvånad om Michael Jackson dyker upp imorn på 1-års dagen och har lösningen till alla världens problem

oljan tillexempel ?
Citera
2010-06-25, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
åh nej inte du igen ..

Jo och jag gillar dig oxå ... sötis

men MJ är död .. sorry sötnos ..

puss o kram
Citera
2010-06-25, 02:08
Medlem
monopoliss avatar
jag saknar honom så otroligt mycket.
inte underhållaren, utan människan
min inspiration, mitt ljus, mitt hopp min hjälte.

On behalf of mankind - i'm sorry Michael.
Citera
2010-06-25, 10:36
Medlem
Citat:

När har jag sagt att han skulle återuppstå? Jag tror att han e död som en sten. Säger bara vad ryktena säger, och folk tror ju att han kommer återuppstå på årsdagen. Jag har aldrig sagt att han ska återuppstå. Hoppas gör man väl att han ska för han va en grym artist men det kommer aldrig hända. Läs innan du kommenterar jävla idiot!
Citera
2010-06-25, 12:50
Medlem
blidicsss avatar
Han Är tyvärr död. Och dra inte in Dave DAve i det här så han får ett lika mediaknullat liv som Michael Fick.
Citera
2010-06-25, 13:40
Medlem
Man måste vara jävligt naiv om man tror att Michael fortfarande är vid liv.

I alla fall, 1 år idag - det är fortfarande skit, musikindustrin och världen skulle behöva han i en tid som denna.
The best that ever did it.
Citera
2010-06-25, 15:21
Medlem
Herrtrosas avatar
Han är väldigt död, ja.

Gissningsvis blir en hel del fans därute besvikna över att han inte återuppstår på årsdagen Hur som helst tänkte jag spela MJ hela dagen idag!
Citera
2010-06-26, 11:17
Medlem
SweetAsss avatar
Jaha ja. Det blev visst inget av med det att MJ skulle återuppstå.
Inte vad jag har sett till iallafall.
Jag hoppas att dom som tror att han skulle visa sig på årsdagen får nog ta och tänka om nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in