2009-07-09, 11:59
Medlem
BallaLinas avatar
Vet inte om någon har postat detta än, men detta gav mig rysningar....mäktigt! Coolt!
Jag tycker detta borde fortsätta jorden runt....hyllning till denna fantastiskt duktiga entertainer....

http://www.youtube.com/watch?v=V3dh0HcnBnw&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=Iz5mwWiVg4s

MJ har aldrig vart min idol men det är ju uppenbart att han har talang samt är otroligt älskad av miljoners miljoner....
Dessutom tror jag inte någonstans att han förgripit sig på barn....det är för mycket som tyder på att att han inte har det o för mycket som tyder på att girigt folk bara är ute efter pengar!
Hans dotters tal säger allt.....
Senast redigerad av BallaLina 2009-07-09 kl. 12:03.
Citera
2009-07-09, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Ja om jag vore du skulle jag kasta ut alla speglar i huset om du mår så dålöigt av din egen spegelbild ...

Nej nu har du missuppfattat, min spegelbild gillar jag, men det är DIN bild som ger mej sura uppstötningar. Så byt bild eller censurera den åtminstone. Tänk på alla småbarn här inne som itchy och allan akbar, vill du ge dom en tidig död?

Damn vad ful du är egentligen..
Citera
2009-07-09, 12:01
Medlem
HejDuAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Så du menar att den där skitbloggen bevisar motsatsen?

Men kolla bara på ludret?
http://www.lifeandstylemag.com/2009/02/large-908-cover.html

Psycot gör allt för attention, erkänn bara att du misslyckades hårt med att smutskasta MJ?
Citera
2009-07-09, 12:01
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Nej nu har du missuppfattat, min spegelbild gillar jag, men det är DIN bild som ger mej sura uppstötningar. Så byt bild eller censurera den åtminstone. Tänk på alla småbarn här inne som itchy och allan akbar, vill du ge dom en tidig död?

Damn vad ful du är egentligen..

Skulle gissa att jag är åtminstone 15-20 år äldre än dig.
Citera
2009-07-09, 12:03
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejDuAnne
Men kolla bara på ludret?
http://www.lifeandstylemag.com/2009/02/large-908-cover.html

Psycot gör allt för attention, erkänn bara att du misslyckades hårt med att smutskasta MJ?

Så hon är ett luder bara för att hon berättar att MJ försökt köpa hennes barn? Han har ju köpt barn förr så varför inte försöka igen?
Citera
2009-07-09, 12:04
Medlem
HejDuAnnes avatar
Citat:
Så hon är ett luder bara för att hon berättar att MJ försökt köpa hennes barn? Han har ju köpt barn förr så varför inte försöka igen?

Varför berättar hon det efter hans död då?
Citera
2009-07-09, 12:06
Bannlyst
Citat:
Skulle gissa att jag är åtminstone 15-20 år äldre än dig.

Nej en VUXEN människa skulle aldrig skriva inlägg som du. Därför är du under 18 bast. Högst 15 år. Sitter du bekvämt i soffan förresten?
Citera
2009-07-09, 12:07
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejDuAnne
Varför berättar hon det efter hans död då?
Vad vet jag om det? Har du någon teori?
Citera
2009-07-09, 12:08
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Nej en VUXEN människa skulle aldrig skriva inlägg som du. Därför är du under 18 bast. Högst 15 år. Sitter du bekvämt i soffan förresten?
Vilken soffa pratar du om? Sitter utmärkt på min kontorsstol. Förvirrande människa du verkar vara...
Citera
2009-07-09, 12:12
Medlem
Så jäkla kul att se vad du skriver itchy

Du är verkligen totalt avskärmad från omvärlden. Försök att ta dig upp ur soffan och gå ner och köp Se och hör, aftonbladet, Amelia så du får ännu mer fakta. För nu verkar det nästan som du är anställd som skribent för The Sun..
Citera
2009-07-09, 12:16
Bannlyst
Citat:
Vilken soffa pratar du om? Sitter utmärkt på min kontorsstol. Förvirrande människa du verkar vara...

Ja eller hur kontorsstol hahaha, det låter ju bättre än den där gamla soffan med fislukt. Lägg ner, upp och vädra, släpp in lite frisk luft. Du känns förstoppad..
Citera
2009-07-09, 12:17
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Så jäkla kul att se vad du skriver itchy

Du är verkligen totalt avskärmad från omvärlden. Försök att ta dig upp ur soffan och gå ner och köp Se och hör, aftonbladet, Amelia så du får ännu mer fakta. För nu verkar det nästan som du är anställd som skribent för The Sun..
N1 inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in