2009-07-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Såg ni tjejen som vart uppe på scenen som blev kramad av honom hon ville inte gå ner utan blev släpad av vakterna *humor*

Hahaha, fan va roligt, hur han kastade upp henne på axeln. Herregud, besatt liten flicka. Undra om hon åkte på böter eller något liknande.
Citera
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Hatar tv4 mer än fox, säger en hel del...
Fuck fox news...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
han såg ju till köpa sig fri, betalade pengar så att föräldrarna drog tillbaka sina stämningar..

Föräldrarna tog emot pengar o blev helt tysta. Vilken jävla förälder skulle låta sig tystas på grund av pengar? Om nu MJ var så ond som dom sa och gjort så onda saker mot pojken så borde dom väl vara ute efter rättvisa? Det hade jag velat. Pengar hade inte tystat ner mej.
Citera
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
han såg ju till köpa sig fri, betalade pengar så att föräldrarna drog tillbaka sina stämningar..
han orkade inte med deras larv så klart man payar om man badar i pengar men sista gången var han inte villig att låta fler idioter komma och gå med hans egendom.

Han var och är en gud. Den ÄNDA riktiga gud på denna jord
Citera
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Vet att du övernitiskt försvarar barn på varenda tråd
men hallå, skrev ju precis att du har en övertro på medias påhitt!

Finns inga dokument på detta om du hängt med,
det senaste som medierna hittade på var att hon inte tar ställning till något sådant än och det inte finns en sådan process

Men vill du fortsätta tro på skvallerpressen så varsågod..

Men snälla, jag pratar inte om DR (mamman). Vårdnadsfrågan kan vara mellan andra parter, här MJs mor och myndigheterna. Så långt är känt. Sedan vet vi inte riktigt.
Citera
2009-07-07, 23:28
Medlem
notpleasureds avatar
Jag brukar jävligt sällan gråta eller ens bli rörd men jag måste erkänna att jag fick en liten tår i ögat när jag såg hans dotter på scenen. Tycker Micheal Jackson var en fantastisk människa och en fantastisk artist trots allt snack om att han var pedofil. http://www.youtube.com/watch?v=x3PaFt5lTU8 Min favoritlåt av MJ Egentligen inte min musiksmak men fan vilken grym låt det här är!
Vila i frid.
Citera
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalley
Hahaha, fan va roligt, hur han kastade upp henne på axeln. Herregud, besatt liten flicka. Undra om hon åkte på böter eller något liknande.

Vad det inte babbel för flera år sedan att dom "stunderna" var fejkade?? Inte för att det spelar någon roll men undrar bara om jag kommer ihåg rätt.
Citera
Medlem
Fan, började böla ordentligt förut. första gången på 8 år. Tänk om MJ kunde fått veta hur älskad han var. Han förtjänade så mycket mer. Så otroligt tråkigt att så många skall fokusera och försöka hitta massa negativt om honom.

R.I.P King of pop!
Citera
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:

För det första. Det var inte hans beslut att betala. Rådgivare och managers såg det som ett strategiskt lönsamt move att slippa den negativa publicitet det skulle innebära. Tror det vara något försäkringsbolag inblandat också. 200 mille var fickpengar för honom vid tillfället. Tyvärr var det en signal för fler att göra samma sak.

För det andra så ansåg man sig ha ett bättre case vid senaste rättegången 2005, men titta så det gick...
Citera
2009-07-07, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
han orkade inte med deras larv så klart man payar om man badar i pengar men sista gången var han inte villig att låta fler idioter komma och gå med hans egendom.

Han var och är en gud. Den ÄNDA riktiga gud på denna jord

Precis. Håller med.
Citera
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Men snälla, jag pratar inte om DR (mamman). Vårdnadsfrågan kan vara mellan andra parter, här MJs mor och myndigheterna. Så långt är känt. Sedan vet vi inte riktigt.
Har du inget vettigare att göra än att hänga här och reta upp oss som att gå ut och slå några invandrade på käften.
Citera
Medlem
Glisseurs avatar
Nu när han är död så blir jag förvånad över hur mycket mer jag gillar han som artist. Men som de säger, "han är mer värd som en död person". Jag kommer definitivt att köpa hans cd-skivor som ännu inte har släppts då de kommer ut i vinter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in