2009-07-05, 14:50
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Som sagt var, du verkar ha mycket svårt att förstå ens de mest elementära saker. Att en läkare förklarar att patienten är död innebär att han/hon är säker på att patienten, efter alla de kontroller som ingår i proceduren, inte längre lever. Och det kan konstateras långt innan patienten officiellt blir dödförklarad...

För som jag skrivit så kan det gå timmar mellan det att en läkare konstaterat att patienten medicinskt är död och det att återupplivningsförsöken på sjukhuset upphör och patienten officiellt blir dödförklarad. Särskilt i USA där sjukhusen är livrädda för att bli stämda.
Jag förstår precis vad du säger. Du har tjatat på mig om källor, så ge mig en källa på att han var dödförklarad av läkare långt innan 5.26 ET. För det var det du skrev:
Citat:
Tänk, min vän, tänk. Tiden 5:26 ET var när hans död officiellt noterades inne på sjukhuset, men han var död, och dödförklarad av läkare, långt innan dess...

Änsålänge har du bara givit mig dina egna antaganden medan jag iallafall har kommit med källor.
Senast redigerad av xploddan 2009-07-05 kl. 14:54.
Citera
2009-07-05, 15:00
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
...
Änsålänge har du bara givit mig dina egna antaganden medan jag iallafall har kommit med källor.
<suck>

Du har verkligen svårt att förstå. Till och med så här enkla saker. Så jag tycker synd om dig. Men jag tycker ännu mer synd om de människor som eventuellt tvingas att umgås med dig i olika sammanhang.

Men oavsett om du är kapabel att förstå det eller ej så gick TMZ inte ut med nyheten innan en läkare hade förklarat att Michael Jackson medicinskt var död...
Citera
2009-07-05, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
En människa har sexuella behov. I MJ:s fall finns det bara belagt att han haft samlag med en kvinna en enda gång under sit liv (med Liza Maria Presley).

Var har du fått detta "belägg" bekräftat? Varför skulle han ha haft sex med henne bara en gång?

Citat:
Samtidigt berättade MJ själv upprepade gånger att han hade småpojkar till att sova över i sin säng. Hur tror ni att en man som under sitt femtioåriga liv inte haft mer än ett vanligt samlag fick sina (perverterade) sexuella behov tillfredsställda om inte under dessa övernattningar?

Jag tror att han helt enkelt var asexuell. Det känns inte som att han var sexuell över huvud taget. Han använde ju inte ens sina egna spermier för att avla "sina" barn.
Citera
2009-07-05, 15:12
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
... Han använde ju inte ens sina egna spermier för att avla "sina" barn.
Han ville ha vita barn, inte svarta. Och då kunde han ju inte gärna använda sina egna spermier...
Citera
2009-07-05, 15:13
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Var har du fått detta "belägg" bekräftat? Varför skulle han ha haft sex med henne bara en gång?
Därför att Liza Maria Presley berättat det i en öppenhjärtig intervju och därför att MJ inte dementerat hennes utsaga.

MJ använde en annan mans sperma för att få vita barn.
Citera
2009-07-05, 15:36
Medlem
xploddans avatar
Citat:
<suck>

Du har verkligen svårt att förstå. Till och med så här enkla saker. Så jag tycker synd om dig. Men jag tycker ännu mer synd om de människor som eventuellt tvingas att umgås med dig i olika sammanhang.

Men oavsett om du är kapabel att förstå det eller ej så gick TMZ inte ut med nyheten innan en läkare hade förklarat att Michael Jackson medicinskt var död...
Det gick inte så bra med källan så det blev personangrepp istället alltså...?
Puss på dig!
Citera
2009-07-05, 15:38
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Därför att Liza Maria Presley berättat det i en öppenhjärtig intervju och därför att MJ inte dementerat hennes utsaga.

Tror inte ett ögonblick på hennes story - han lovade ju henne hjälp med skivkarriären om hon gick med på att gifta sig med honom, en ren businesstransaktion för att få honom att se mer normal och straight ut, mitt i allt blåsväder runt hans rättegång. Och när han inte efter två år hade uppfyllt det löftet, så skilde hon sig från honom. De levde ju inte ens tillsammans.

Kroppsspråket emellan dem var så tydligt asexuellt - och jag glömmer aldrig hur förfasad hon såg ut när han i någon bröllopsintervju sa att han "kunde tänka sig att adoptera" hennes barn...

Och hur hon vettskrämt avbröt honom och sa något om at "barnen faktiskt redan har en pappa".

Hon visste väl hur han var.
Senast redigerad av Thomas_LA 2009-07-05 kl. 15:41.
Citera
2009-07-05, 15:47
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Puss på dig!
Om du anser att det var ett personangrepp då har du inte varit med om mycket...

Men det var intressant att se att andra här, inklusive MJ-fans, förstod det jag skrev och höll med, men inte du. Vilket IMHO säger en hel del om din bristande förmåga att förstå ens enkla saker.

För övrigt var det du som kom med ett påstående som du borde backa upp, men ingen av sidorna du länkade till stödde ditt påstående om att TMZ gick ut med att Michael Jackson var död innan han var det. Däremot visade din skeva tolkning av vad som stod på sidorna att du inte hade förstått vad de skrev, och framförallt inte förstått hur saker fungerar i USA.
Citera
2009-07-05, 16:24
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empezar
Antingen runkar man, eller så är man frigid.

Eller så dresserar man sin chimpans att suga av en...
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1629703/jackson-lamnade-sin-apa-bubbles
Citera
2009-07-05, 16:55
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Eller så dresserar man sin chimpans att suga av en...
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1629703/jackson-lamnade-sin-apa-bubbles

Jo, det kan man göra. Fast Bubbles dog för många år sen. Precis som Paris Hilton's olika hundvalpar, så tror allmänheten att det är en och samma. Den döde Bubbles fick leva vidare i en ny chimpans som egentligen hette Max.
Citera
2009-07-05, 17:00
Medlem
antikvetarens avatar
Fy fan vad jag blir trött på all bevakning kring M.J... varför lyfta en pedofil till skyarna?
Citera
2009-07-05, 17:11
Medlem
Citat:
Puss på dig!

Håller helt med dig. Blir så trött på pantade troll i den här tråden. Allan-brallan är en av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in