2009-07-04, 22:20
Medlem
Återvinning

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Jag har hört att han brukade äta plywood till frukost.
Japp, bl a. Därför ska peddot inte begravas utan han kommer att lämnas in till återvinningen, näsa & hår hamnar i plastbehållaren t.ex.
Citera
2009-07-04, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Jag har hört att han brukade äta plywood till frukost.

Och jag har hört att MJ gjorde vad han ville i sitt liv för att han hade råd med det. Kul för honom.

Jag hörde också att en hel massa idioter for illa av det och inte visste var de skulle göra av sin skit när han dog.

Så en del skrev här....
Sånt händer........

Ha de..
Citera
2009-07-04, 23:57
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Låter ju inte som nån höjdare att smörja in kroppen med syra om man har en hudsjukdom ... gaaaaaaa snacka om puckad i huvet ..

Bättre att vara fläckig svart och fläckig vit då menar du?
Citera
2009-07-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Jaså, vem påstår det? Det har aldrig jag hört, förutom från kändisarna han skriver om, förstås. Tvärtom är han rätt välkänd här i USA.

Detta skrevs alltså innan MJ dog. En hel del av det rätt otroliga han skriver om (som knarkandet) är ju bekräftat de senaste dagarna. Han skrev bl.a. också att MJ kommer att vara död om 6 månader - han dog 6 månader och en dag efteråt...

Ge mig en sex månader gammal artikel där han säger att Michael ska dö inom ett halvår, tack.

I december skrev han att Michael hade en dödlig lungsjukdom. Ian skulle, enligt han själv, lägga fram bevis för det inom en vecka. Gjorde han det? Nej.
Citera
2009-07-05, 00:09
Medlem
Nedomanskys avatar
Tror MJ var mkt sjuk på flera olika plan, han har förmodligen många "lik i garderoben"
Citera
2009-07-05, 00:16
Medlem
Tror vi får vänta och se om några år när någon av hans barn skriver en bok "Min far Michael Jackson"

Fast jag tror inte han var pedofil, bara gay
Citera
2009-07-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evalena

Fast jag tror inte han var pedofil, bara gay

Varför tror du det?
Citera
2009-07-05, 01:27
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Tror MJ var mkt sjuk på flera olika plan, han har förmodligen många "lik i garderoben"
Jag tror att han är många gånger normalare än vad media har fått folk att tro.
Citera
2009-07-05, 01:41
Medlem
Jag kollade nyss på vad Cher sa hos larry king live.

Hon sa att en gång när hon partajade med michael så kom en kille fram till henne och sa att michel kommer att förändra sig själv, han kommer ändra sin hy.

Hon blev förbannad och sa åt honom att sticka.

Så förmodligen blekte han sig, ser ingen anledning för cher att hitta på något sånt.
Citera
2009-07-05, 01:54
Medlem
Under en tid såg michael ut såhär på många foton, så han lär ha blekt sig själv. Stackarn ;(

http://i41.tinypic.com/126fqza.jpg
Citera
2009-07-05, 02:17
Medlem
eller nej jag tar tillbaka det där sista, det verkar vara fler som såg ut så, var väl smink av något slag.

http://i42.tinypic.com/v3ofsy.jpg
http://i41.tinypic.com/bip7r8.jpg
Citera
2009-07-05, 02:59
Medlem
reinkarnerads avatar
MJ ett psykfall

Dokumenterat: MJ led av djupa depressioner, body dysmophic disorder, svår ångest, stress och sömnlöshet (insomni).

Sannolikt: personlighetsstörning och sexuell avvikelse (pedofili).

Let's face it, grabben var ett psykfall.

Om han inte varit megakändis, så hade han förmodligen tvångsvårdats på ett mentalsjukhus.

Alla ni fanboys och fangirls borde acceptera honom i all hans bräcklighet och psykiska ohälsa. Ni försöker göra honom till någon annan än han var. Er acceptans av den svårt plågade MJ vore er största hyllning till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in