2007-08-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothica
Men tydligen har han ju inte gått i terapi eftersom han som medelålders man fortfarande lipar över barndomen.

Angående "Janet Jackson, Elizabeth Taylor, L-M Presley och Cascio-syskonen" så skulle ju dom också fått anklagelser om dom hade gått längre än att leka.

"Gått längre än att leka". Hur menar du då?

Han har inte lipat över sin barndom på fyra år så det verkar som att han har gjort framsteg i alla fall.
Citera
2007-08-21, 18:38
Medlem
Gothicas avatar
Är det inte pedofili han blivit anklagad för? Då går man ju ganska mycket längre från att bara leka med barn.

Jo men vänta du bara.. Om det nånsin kommer nåt mer album så ska du nog se att han drar en snyftare där också om sin barndom och om alla stackars barn ute i världen.
Citera
2007-08-21, 18:44
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETAN
Men fy! Jag har väldigt svårt att tro på det där att han skulle vara pedofil. Han har ju gjort så mycket för sjuka barn osv. så det går inte ihopa enligt mig.
Varför inte? Gissar att han själv anser att han älskar barn på alla upptänkliga sätt (varav ett förbjudet).
Citera
2007-08-21, 19:53
Medlem
Citat:
Är det inte pedofili han blivit anklagad för? Då går man ju ganska mycket längre från att bara leka med barn.

Jo? Jag frågade varför inte Janet Jackson, Elizabeth Taylor, L-M Presley och Cascio-syskonen blivit anklagade för det då dom har gjort exakt samma saker med barn som Michael har gjort.
Citera
2007-08-21, 20:50
Medlem
Gothicas avatar
Det kan dom ju följdaktligen inte ha gjort eftersom dom inte blivit anklagade för det.
Citera
2007-08-21, 20:55
Medlem
KönsKlass avatar
Klart Jackson är pedofil! Så, då var det avklarat. Nu kan vi gå vidare med våra liv!
Citera
2007-08-21, 21:45
Medlem
Citat:
Det kan dom ju följdaktligen inte ha gjort eftersom dom inte blivit anklagade för det.

Det jag undrar är följande:
Varför klagar inte folk på att dom också umgås med barn på Neverland och sover över med dom och liknande. Varför kallas inte Elizabeth Taylor för ett psykfall? Hon är äldre än Michael och har också varit med på den senares övernattningar. Detsamma gäller dom andra jag nämnde i mitt tidigare inlägg.
Citera
2007-08-22, 16:20
Medlem
mr.pungs avatar
Jag tycker den här videon där Tomas Meserau klargör vad som hände i den senaste rättegången ger ganska mycket ifall man är dåligt insatt i ämnet:
http://www.youtube.com/watch?v=mXE0uGMvYjY
Citera
2007-08-22, 22:11
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.pung
Jag tycker den här videon där Tomas Meserau klargör vad som hände i den senaste rättegången ger ganska mycket ifall man är dåligt insatt i ämnet:
http://www.youtube.com/watch?v=mXE0uGMvYjY

Tack för den länken. Sitter på jobbet nu och kunde knappt höra vad som sas men ska kolla när jag kommer hem.
Citera
2007-08-23, 13:33
Medlem
Gothicas avatar
Varför är det bara pojkar? Om han är oskyldigt anklagad varför har han bara blivit anklagad för pedofili mot pojkar och inte flickor?
Citera
2007-08-23, 15:33
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Varför är det bara pojkar? Om han är oskyldigt anklagad varför har han bara blivit anklagad för pedofili mot pojkar och inte flickor?

Antagligen för att han inte intresserat sig för småflickor (eller vuxna flickor heller för den delen).
Citera
2007-08-23, 15:52
Medlem
Citat:

Vad har det med saken att göra? Kan man inte vara oskyldig om det är pojkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in