Citat:
Ursprungligen postat av loyaltothegame
MJ hade 4 miljarder i skuld, var anklagad för en massa saker i media men aldrig fälld i domstol mm, listan kan göras väldigt lång så personligen så tror jag inte att han var så glad varje morgon han vaknade upp
Ja, jag tvivlar inte att han led, han hade det säkert tufft med det han blev utsatt för. Men jag gråter hellre i hans nöjespark o grejor än i en sunkig 1:a eller i nåt gatuhörn ensam, där inte 1000-tals fans skriker utanför av kärlek till en.
Man får vara realistisk med, han kunde inte riktigt hantera sitt kändisskap, och som många andra börja han balla ur. Jag vet inte vad han gjort med barn, jag tror dock han hade en enorm kärlek för barn. Det kanske var så att hans kärlek för barn var svår att tygla så han gick för långt. Oavsett så är det ju inte någon annans fel att han levde som han gjorde. Alla har vi saker i bagaget vi slåss med och de flesta av oss lyckas tygla dom hela livet. Han klara kanske inte det och blev anklagad och åkte in i rätten. Hans liv blev kanske förstört av hans handlingar. En knarkare som blivit våldtagen och slagen av sina föräldrar hela livet kanske missbrukar för att bedöva smärtan. Det är mindre självförvållat, denna person försöker bara överleva, det är alltför många rika som har det bra som ställer till det när dom inte behöver det.