Jag efterfrgar olika typer av krnfulla citat, meddelanden, skmt mm som lmpar sig fr att skicka som morgon-sms till folk.
Grna innehllandes ngt tankfullt som personen kan bra med sig under dagen, allmna visheter, vackra godmorgon nskningar och s vidare.
Om det r ngn man har knslor fr s skulle man ju kunna verstta denna tex.
An ideal day should begin with
A cute little yawn on your face
A cup of coffee in your hand &
A sms from me on your mobile?!
Have a great day!
Good Morning.
Men jag r mer p jakt efter allmna visdomsord eller gulliga saker man kan skicka i samband med ett godmorgon-sms till ngn man inte r p den nivn riktigt med, men allt r vlkommet.
Ge frslag p morgon-sms och skriv vad ni sjlva skriver i era morgon-sms!
Jag skriver aldrig morgon-sms. men jag skulle behva ett varje morgon. nt i stil med "g upp nu din jvla latmask, sova kan du gra nr du ska d. fnga dagen!"
hahah mer respons n jag trodde shr dags,
inget som passar just mig och mitt objekt n men fortstt lassa upp era frslag tkr jag! alltid passar det ngn, hr i min morgon-sms trd
Jag skriver aldrig morgon-sms. men jag skulle behva ett varje morgon. nt i stil med "g upp nu din jvla latmask, sova kan du gra nr du ska d. fnga dagen!"
tror nstan jag kr p den allts, men inte exakt, skriver om den ngt litegrann bara
"Efter en 15 minuter lng svettig kamp s har morgonstndet ntligen lagt sig, tack fr att du finns i mina tankar <3" har jag skickat till ngon polare p morgonen nr man r p det humret. Sista delen kan beroende p vilken reaktion man vill ha, om vnnen har en flickvn, bytas ut mot kommentarer om hur fina hennes olika kroppsdelar r eller hur st hon r p ngon bild p facebook.
Finns skert massvis av fina och kultiverade saker man kan sga, dock har jag aldrig gjort det, reflekterar nog hur mitt morgonhumr r rtt bra. Smtt arg, lite bitter och full av djvulskap.
Brukar sga till mina kompisar att smsa och vcka mej d jag tenderar att somna om efter att klockan har ringt 517 gnger, s man har allt ftt lite olika kombinationer av allt mellan himmel och jord
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!