• 1
  • 2
2010-12-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Alltså, de små kluttarna som kommer ut är ganska rödbruna och det blir ganska rött på pappret när jag torkar mig så därför antar jag att det är en del blod i.
Kanske bieffekten av att blivit tagen i 2an?

Skämt åsido, käka något förbättrar konsistens av din avföring, jag hade iallafall prövat med potatismos o sånt, kanske god mat bara för att få i sig mat.. typ hamburgare, pizza etc.
Citera
2010-12-08, 11:25
Medlem
Har själv rännskita nu och mår allmänt piss, förmodligen en dålig kebab igår. Men jag har läst på lite och tydligen ska dessa saker vara att rekomendera:

Viktigt att få i dig mycket vatten, men drick lite åt gången, för att återställa vätskebalansen.

Käka saker som är lättsmält, t.ex. fil, gärna med linfrön och/eller havre fras, detta för att få i dig fibrer och sätta igång tarmarna igen.

Coca cola avslagen ska även vara bra.

Vätskeersättning från apoteket är nog att rekommendera också.

Köp sådana små drick yoghurt, actimel eller vad som heter. Drick en sådan om dagen, även några dagar efter att du är frisk. Innehåller massvis med bra bakterier som din mage och tarmar kan behöva nu när den är smått våldtagen.

Har även hört att det är ganska viktigt att tvätta toastolen och, tvål, vatten och någon desinfektionsmedel. Tror ej sprit funkar. Tvätta händerna noga.

Vila och krya på dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in