2004-07-18, 21:47
Medlem
Får se nu då? Vilka var besökare på årets arvikafestival? Vad tyckte ni om den?

Jag är jättenöjd förutom sår som uppkommit på något sätt samt våran gång hem, trots att ja bor i arvika så gick jag och min kompis mot karlstad på vägen hem

Banden missade jag tyvärr alla...Ja hörde lite på nåt ibland
Citera
2004-07-18, 22:48
Medlem
body electrics avatar
Om du nu ska på en festival så varför missa alla band, men det kanske räckte med att hänga med "bönderna" vid rondellen och dricka HB?
Citera
2004-07-18, 23:28
Medlem
Goblins avatar
Jag var där och är nu väldigt nöjd över vettig mat och dusch. Såg Cradle, Skinny, Kraftwerk och Meshugga. Sen hängde jag liet i danstältet och så.
Citera
2004-07-19, 01:55
Medlem
Allfaders avatar
Jag kom, jag såg, jag tröttnade..

Medioker tillställning, Cradle of Filth var pinsamma som vanligt, Broder Daniel glömdes bort i ruset av vem fan bryr sig och Meshuggah levererade det enda sevärda på hela festivalen, missade dock Skinny Puppy, känns lite sådär.
Kraftwerk hörde jag gjorde en usel föreställning så att jag missade det gjorde inte för mycket. Eller inget alls.

Tråkiga människor, enerverande hordmentalitet och leriga kläder.
Citera
2004-07-19, 10:36
Medlem
cbwhores avatar
Jag hade roligare förra året, men Skinny Puppy och Kraftwerk var göy
Citera
2004-07-19, 11:31
Medlem
auto:erotics avatar
Hade visserligen också roligare förra året, men såg intressantare band i år även om det var påtagligt många konserter som var intetsägande. Vad jag dock inte förstår är hur kombinationen kanonväder och dunderlineup kan leda till att det dyker upp 4000 färre besökare i år än förra året.
Citera
2004-07-19, 12:51
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Hade visserligen också roligare förra året, men såg intressantare band i år även om det var påtagligt många konserter som var intetsägande. Vad jag dock inte förstår är hur kombinationen kanonväder och dunderlineup kan leda till att det dyker upp 4000 färre besökare i år än förra året.

Sant. Tyckte att det var lite avslagen stämning men som sagt väldigt intressanta band.

Vad tycktes om Fixmer/McCarthy då? Kul med lite nakenshock och arrangörer som drar pluggen .
Citera
2004-07-19, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goblin
Sant. Tyckte att det var lite avslagen stämning men som sagt väldigt intressanta band.

Vad tycktes om Fixmer/McCarthy då? Kul med lite nakenshock och arrangörer som drar pluggen .

Jag vet inte vad jag tycker om nakenchocken, pinsam eller kul. Mest pinsam tror jag faktiskt, kändes mest... fel.
Citera
2004-07-19, 13:49
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Jag vet inte vad jag tycker om nakenchocken, pinsam eller kul. Mest pinsam tror jag faktiskt, kändes mest... fel.

Kanske inte den snyggaste nakenshocken man sett . I övrigt tyckte mina icke synthiga vänner att det lät för totalitärt, huliganmässigt och långsamt.
Citera
2004-07-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goblin
Kanske inte den snyggaste nakenshocken man sett . I övrigt tyckte mina icke synthiga vänner att det lät för totalitärt, huliganmässigt och långsamt.
Det kan jag ha viss förståelse för, tyckte dock det vara riktigt bra. Blev lite tjatigt efter ett tag iofs...
Citera
2004-07-19, 16:52
Medlem
Jag blev lite knäckt första dagen då jag inte blev insläppt så jag hade åkt bil en och en halv timme för att se en konsert (FSOL) i onödan

I övrigt var det väl inga wow-konserter för min del förutom Kraftwerk, det kändes ganska stort att se en grupp som jag beundrat i femton år. Det var lite mytiskt, med risk för att låta töntig.

Sen fick jag träffa ett par idoler också i.o.m. Vive La Fete, det var lite kul.

Fast det är ju alltid jefvligt jobbigt att behöva gå runt bland t.ex. såna
här och såna här. Men men, man vänjer sig.
Citera
2004-07-19, 17:56
Medlem
cbwhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
Fast det är ju alltid jefvligt jobbigt att behöva gå runt bland t.ex. såna här och såna här.

Äh. De är ju söta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in