• 2
  • 3
2014-08-22, 13:07
Medlem
havregryyns avatar
En fantastisk serier, riktigt vlgjord. Knns som om den kom i skymundan hr i Sverige. I staterna verkar den ha slagit stort. Hur som helst s r det skoj att nian snder den...
Citera
2014-10-27, 02:25
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Rkade se ett avsnitt av misstag mitt i natten och mindes nr jag fljde denna p Canal+, fick mig att ladda hem alla 8 ssonger. Tror jag har avverkat dem p 2-3 mnader faktiskt och sg PRECIS klart sista avsnittet i ssong 8.

Tyckte om avslutningen som fan med p hela serien, den har kommit lite i skymundan hr men har varit hyllad i USA, rekommenderar alla att se den
Citera
2020-12-09, 10:56
Medlem
Lthers avatar
Sg den som de flesta andra p canal+ fr lnge sedan. Har nu brjat se serien frn brjan. Finns p amazon prime. Minns att jag verkligen gillade den.
Citera
2020-12-09, 17:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Sg den som de flesta andra p canal+ fr lnge sedan. Har nu brjat se serien frn brjan. Finns p amazon prime. Minns att jag verkligen gillade den.

Ett avsnitt r speciellt bra, nmligen det nr han fr en bsta vn som r en bedragare.
Citera
2020-12-10, 14:21
Medlem
MobbadeJessicas avatar
N den hr serien var inge bra alls. Han r ena stunden jtte rdd fr olika saker och i nsta stund kan han gra lite allt mjligt. Han ska vara autistisk men nd inte. Sjlva handlingen r ju ocks kass. N Columbo r bttre.
Citera
2023-03-16, 19:52
Medlem
diseuses avatar
En film verkar vara p g.

Monk movie with Tony Shalhoub and original stars ordered at Peacock (Entertainment Weekly)
Citera
2023-12-04, 19:53
Medlem
diseuses avatar
Trailer fr Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie, som har amerikansk premir p fredag:

https://youtu.be/Krfd3OWb4hs
Citera
2023-12-09, 13:48
Medlem
EggBoxJuans avatar
Filmen var som ett bra avsnitt, inte spektakulrt men ett varm och fint avslut.
Jag hade ju hellre sett en ny ssong men det blir det nog aldrig mer tyvrr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in