2007-08-20, 09:40
Medlem
tvcasualtys avatar
Underbar serie, det har gått 5 avsnitt av säsong 6 i staterna. Älskar avsnittet där snoop dog var med, klockrent!
Citera
2009-02-16, 19:58
Medlem
bantexs avatar
Jahapp någon som vet om/när canal+ kommer sända säsong 7 av denna underbara serie?
Citera
2009-02-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bantex
Jahapp någon som vet om/när canal+ kommer sända säsong 7 av denna underbara serie?

Ingen aning, måste väl komma nångång. I Usa så börjar den allra sista säsongen visas nån gång under sommaren, sen är det tyvärr slut
Citera
2009-03-11, 20:46
Bannlyst
Har kollat 8 min av S01E01, får se om det är något att ha...
Citera
2009-03-11, 21:55
Bannlyst
Älskar det

Laddar ner S01, S02 & S03 nu. Grym pilot i alla fall.
Citera
2009-06-12, 22:41
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Underbar serie, det har gått 5 avsnitt av säsong 6 i staterna. Älskar avsnittet där snoop dog var med, klockrent!

I Säsong 1 är Willie Nelson med, i säsong 3 är kOrn med.
Citera
2009-06-26, 22:42
Medlem
Pinkskins avatar
Är nu uppe i mitten av säsong 5. Tyvärr börjar jag faktiskt störa mig på att ingen utvecklas i serien. Disher är lika fånig och tafatt som säsong ett, alla övriga med. Och då Monk själv gör framsteg så tas detta omedelbart ifrån honom vid avsnittets slut. Nå, liiite har han visserligen utvecklats, men då är han den enda.

Samtidigt är det en jäkligt skön serie som man mår gott av! Även om jag inte begriper varför man med flit vill hålla serien mer ytlig än något annat? Första två säsongerna har ju avsnitt som är riktigt gripande, sedan blir det allt färre och färre av sådana avsnitt. Nu, vid säsong fem, tycker jag faktiskt att Monk snarare har blivit något av en komediserie istället för en klurig feelgood där man sympatiserar med Monks sorg och oförmåga att släppa sin döda hustru.

Lite synd, det är allt jag menar.
Citera
2009-08-31, 11:24
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusQuintana
Ingen aning, måste väl komma nångång. I Usa så börjar den allra sista säsongen visas nån gång under sommaren, sen är det tyvärr slut
Jag har sett de fyra första avsnitten av sista säsongen och jag tycker serien håller än. Framför allt avsnittet med UFO:n.

Det är nog dags att lösa mordet på Trudy och sedan lägga ned serien som planerat. Börjar bli lite urvattnat.
Citera
2009-12-05, 15:46
Medlem
Lady Tesss avatar
Så var denna serie slut

Slutet på säsongen:
Citera
2009-12-05, 17:19
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Tess
Så var denna serie slut

Slutet på säsongen:
Instämmer. Sista avsnittet levererade.

Citat:
Jag kommer verkligen att sakna Monks egenheter. Befriande att mordet på Trudy löstes på ett bra och spännande vis. Lite kul att Randy blev tillsammans med Sharona.
Citera
2011-07-19, 22:26
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Har letat och letat, någon som har en länk till säsong 1? Vill ladda hem Monk. Skitbra serie
Citera
2014-07-23, 00:31
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har börjat titta på detta program nu när det går sent på nätterna och man är ledig. Ett bra program som blir bättre ju mer man kollar på det. Det enda jag stör mig på är nog karaktären Randall Disher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in