Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-07, 02:52
  #1
Medlem
twentyones avatar
som rubriken... har hört från så många men varannan säger si o den andra så....

och hur stor är chansen för att bli bannad om man spelar backups? och vad händer då?

tacksam för svar!

peace.
Citera
2010-12-07, 06:47
  #2
Medlem
Brunsass avatar
om du kör köpta spel på flashad xbox live är chansen minimal att dem upptäcker dig
Citera
2010-12-07, 07:12
  #3
Medlem
itchyOTGs avatar
Som ovan sa så e risken minimal, Men om du bränner spel se till att dom har kommit ut i sverige först för dom kan märka sånt. Jag blev bannad från live för jag spelade ett spel(vilket jag hade bränt) som inte ens kommit ut i sverige fifaaan
Citera
2010-12-08, 01:51
  #4
Medlem
DomdeagsKossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchyOTG
Som ovan sa så e risken minimal, Men om du bränner spel se till att dom har kommit ut i sverige först för dom kan märka sånt. Jag blev bannad från live för jag spelade ett spel(vilket jag hade bränt) som inte ens kommit ut i sverige fifaaan


Idioti med tanke på att folk importerar från höger till vänster. Dom borde egentligen inte banna dig för spelets skull. Utan för att du flashade din 360.
Citera
2010-12-08, 06:25
  #5
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomdeagsKossan
Idioti med tanke på att folk importerar från höger till vänster. Dom borde egentligen inte banna dig för spelets skull. Utan för att du flashade din 360.
Fast är det inte så att det finns olika regioner på Xbox. USA, Östasien, Europa. Så har det alltid varit förr. Och då kan de alltså se att du spelar ett spel som är begränsat till tex Japan.
Sen finns det kanske folk som köper konsol från Japan exempelvis då...och ja jag v et inte. Kanske är det så att om något väcker uppmärksamhet i deras moderatorfunktion i Live så kan de gå in och kolla ifall konsollen är flashad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback