Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller
Är inte rätt person att prata om bra BRM, men det är ju det bästa sättet att spela. Är själv mer våghalsig (läs dum) och spelar efter martingale-system och dylikt. Endast med småpengar i början men ändå, inget som håller i längden. Men om du inte vill hamna där igen så får du verkligen ta tag i spelandet. På riktigt! 1000 kr ---> 8000 kr till jul är kanske lite väl optimistiskt men som någon tidigare skrev är det inte omöjligt. Men du måste ju ta rejäla risker och riskerar att gula helt och hållet. Men om du inte finner någon annan utväg får du väl spela våghalsigt och hoppas på det bästa.
Jag önskar dig all lycka.
Well, är väl bara att köra. Ja, det är något jag måste ta tag i. Kommer inte ihåg vem som sa det, men en vis snubbe sa en gång att det värsta som kan hända en i början av en bettingkarriär är att man vinner stort. Ja, jag intygar till fullo.
För övrigt tackar jag för lyckönskningen då jag är fullt medveten om att jag egentligen inte förtjänar den.
EDIT:
Doktorkam: Jag håller inte med dig. Den riktige speltorsken kommer att spela vidare trots att jag uppnått 8000. Det kommer jag inte att göra. Hatar allt som har med betting att göra och om jag återvänder (väldigt troligt iofs) kommer jag att för all framtid vara fullt medveten om vad som händer om jag gör såhär igen. Angående spelen, vi får väl helt enkelt se hur det blir..