2010-12-06, 16:54
Medlem
Tjena!

Har en jävligt drygt problem med operativsystemet win7.

VART ÄNDRAR JAG ALLA DESSA KORTKOMMANDON?!

Kört det i cirka ett år men inte varit några större problem förens nu på sistone.

Det började lite lätt att med att när jag lirade cs så råkade jag trycka in några knappar samtidigt, Shift+Ctrl, el dylikt så shiftade datorn språk och tangentbord layout. Till en början förstod jag inte vad det var men det gick mig på nerverna. Till slut löste jag DET problemet men upptäckte sedan nya.

När jag har uppe, exempelvis; Counter-strike, Mozilla, Ventrilo, Spotify och så ligger ex. Spotify längst upp, så måste jag antingen Shifta (Alt+Tab) eller Kryssa ner andra rutor för att komma till det program jag nu vill komma till. Det går alltså inte att kryssa Spotify om jag vill trycka på Ventrilo. Jag måste shifta. Inget program är inställt att ligga "on-top", det borde ju inte leda till att man inte ska kunna stänga programmet men ändå så blir det såhär?!

Nyss när jag spelade Call of duty tabbade jag för att kolla lite grejer på internet och då hände någonting skumt.
Vissa knappar hade blivit till genvägar, jag vet inte vad för genvägar men någonting var det.

Jag tabbade in i spelet igen och tryckte D, en knapp som jag använder för att röra mig i spelet, så tabbade den ner till skrivbordet och hoppade runt på olika program på skrivbordet, konstigt nog inget program som började på just D. Varför tabbade den? Vart finner jag alla dessa löjliga genvägar? De är så urusla och jobbiga, jag vill bara bli av med dem. Det var även likadant med andra knappar!

Någon som har en aning?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in