Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Ok, jag lider med dig. Ryggont kan göra den bästa galen.
Har du märkt av några biverkningar som har uppstått över tid?
Jag funderar ju fortfarande på att gå på testo 250mg eller ev deca. Det var därför jag började läsa din tråd. Väntar fortfarande fegt på om du kommer explodera...
Första (bi)effekterna jag märkte av var ökad lust, förhöjd puls, ökad svettning, sk moonface (har lite Disneykinder), mer trögflytande och mindre mängd sädesväska. I den här ordningen.
Lusten är fortfarande snäppet högre än tidigare, pulsen återgick till den normala då kroppen anpassat sig. Svettningarna kvarstår men jag tror att de också delvis kan förklaras med att jag släpar på 10 definitiva överviktskilon. Mitt ansikte håller fortfarande vätska vilken ur en ren fåfängasynvinkel är irriterande.
I bland har jag normal mängd sädesvätska och normal konsistens. Ibland är det lite och segt. Beror lite på hur kåt jag varit.
Men jag har INTE märkt av håravfall, acne eller någon psykisk skiftning som tex aggressioner. Jag är den jag alltid varit. Fast med lite mer muskler och mycket mer träningsgnista. Och väsentligt bättre uthållighet under passen. Man presterar helt enkelt bättre och lägger på sig lite mer massa. Vilket så klart gör träningen roligare.
Andra upplever ännu fler och starkare effekter som tex ökat självförtroende. Jag har inte gjort det. Å andra sidan Har jag alltid haft extremt bra självförtroende.
Lägger man de tämligen ringa bieffekterna i en vågskål och fördelarna i den andra, vinner fördelarna med stor marginal. Vilket gör att jag fortsätter ligga kvar på en lågdos.
I valet mellan deca och testo så vinner det sistnämnda solklart. Deca är en bra andrafiol i mina ögon men ska du bara välj en så ska du välja testo. Det är kraftfullare och istället för att få en slak penis som du får med deca, får du en hård.