Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-06, 11:47
  #1
Medlem
Oxygeens avatar
Ja, bloggar på Tumblr och sidan har nu fan varit standby i flera timmar. Skulle in runt 08:30 och då var sidan nere, försökte sen för en dryg timme sen och så nu igen. Vad fan är det med Tumblr just nu?
Citera
2010-12-06, 11:51
  #2
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxygeen
Ja, bloggar på Tumblr och sidan har nu fan varit standby i flera timmar. Skulle in runt 08:30 och då var sidan nere, försökte sen för en dryg timme sen och så nu igen. Vad fan är det med Tumblr just nu?
De har uppdaterat nu iaf..

Citat:
We'll be back shortly.

We're working quickly to recover from an issue in one of our database clusters. We're incredibly sorry for the inconvenience.
Citera
2010-12-06, 11:52
  #3
Medlem
Hur kan en sida vara hackad varje gång den är nere?
Jag fattar inte hur ni orkar. Är den nere, så är den. http://downforeveryoneorjustme.com/
Citera
2010-12-06, 13:05
  #4
Medlem
Quixotes avatar
Helt klart är sidan hackad. Vad skulle det annars finnas för någon logisk förklaring till att den har legat nere i flera timmar?
Citera
2010-12-06, 13:38
  #5
Medlem
Oxygeens avatar
Oj vad dom verkar jobba med att få upp sidan igen
Citera
2010-12-06, 18:01
  #6
Medlem
Rubensteins avatar
Tumblr har ju legat nere ett par gånger nu men aldrig så här länge vad jag vet, hörde nått om något "krig" med 4chan men jag vet inte. Börjar ledsna på att det ligger nere och funderar på att byta till någon annan portal. Finns det någon som liknar tumblr med att kunna ladda upp mp3or och videos?
Citera
2010-12-06, 18:10
  #7
Medlem
Oxygeens avatar
Snart 10 timmar sen jag skulle in första gången, snacka om att Tumblr borde skämmas!
Citera
2010-12-07, 00:56
  #8
Medlem
Fortfarande ingen kontakt... börjar ledsna nu.
Citera
2010-12-07, 01:33
  #9
Medlem
Bara för det ligger det uppe nu! Väntar på någonting från Staff, återkommer om det är något av intresse.
Citera
2010-12-07, 15:24
  #10
Medlem
ekbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Tumblr har ju legat nere ett par gånger nu men aldrig så här länge vad jag vet, hörde nått om något "krig" med 4chan men jag vet inte. Börjar ledsna på att det ligger nere och funderar på att byta till någon annan portal. Finns det någon som liknar tumblr med att kunna ladda upp mp3or och videos?

skicka gärna ett PM om du hittar nåt. har tröttnat på skiten. den laggar och ligger nere hela jävla tiden.
Citera
2010-12-07, 16:35
  #11
Medlem
Oxygeens avatar
En jävla massa saker är borta sen den kom tillbaka :s
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback